Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Brukar ni ge era dräktiga ston något specielt foder eller tillskott????
Svar
10
· Visningar
1 511
Senast: thyra
·
Avel Är det någon som känner till något om den hingsten? Han är e: Larno (Landgraf) - Lagano med samma mamma som Solos Carex (dvs Solos...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Fredag
·
L
Avel Jag har en häst, Avanti Brio, som är efter Avantgarde(som är efter a jungle prince), jag hittar väldigt lite om honom, men jag skulle...
Svar
1
· Visningar
705
Senast: KickiH
·
F
Avel Någon här som vet hur hög ridponnyhingsten DE GOEDE REE METALL BRP 14 är? Hittade inte det på varken ägarens eller RSF hemsida. Är sugen...
Svar
6
· Visningar
1 354
Senast: Flundran
·
G
Avel Ibland tittar vi lite snett på tyskarna och menar kanske att de inte kommit så långt i sin djurhållning men här tycker jag att man är...
Svar
2
· Visningar
981
Senast: Generalen
·
Avel Får man betäcka en häst med tex Flyinges hingstar trots grå papper? Bara en fundering !
2
Svar
31
· Visningar
2 483
Senast: buqette
·
L
Avel Har en snart tre arig pre hingst som ska upp for gradering...Hade bara en tanke, ar det battre att vanta tills hingstens fjarde ar och...
Svar
2
· Visningar
788
Senast: lovelylace
·
T
Avel En kompis till mig pratade om att hon ville ta föl. Jag erbjöd henne att ta föl på mitt sto, men tydligen så dög inte hennes stam :( Jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 204
Avel Jag går i tankarna att låna magen på ett sto född 2006. Stoet tillhör en gammal stostam och jag har följt hennes syskon mycket. Detta är...
Svar
5
· Visningar
1 299
Senast: LaMaya
·
C
Avel Imorgon ska jag åka till veterinären och kolla stoet jag betäckt i somras. Hon är e Master ue Stanford med Chagall i tredje led...
Svar
10
· Visningar
1 200
Senast: Camaro
·
E
Avel Jag har en bekants bekant som Min vän tror har sysslat med DNA fusk.:eek: Hon ska ha rykt hår från en välstammad häst som står ett par...
2
Svar
37
· Visningar
3 129
Senast: ezze79
·
Avel Idag när jag skulle rengöra stoets juver (hon är inte dräktig) Så upptäckte jag att hon var jättesvullen i ena spenan, det kändes...
Svar
2
· Visningar
1 186
Senast: GoldenSam
·
H
Avel Någon som har något föl efter Cagancho 1017?? Eller äldre avkommor?? Tycker själv att han e helt uderbara:)
2
Svar
32
· Visningar
3 131
Senast: saandraaaa
·
Avel Det var då själva den att han kommer till Flyinge nu när vi inte har något avelssto längre! Jag tycker att det verkar vara en himla...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: Pazuzu
·
V
Avel Jag vet att det finns många här på Buke som kan mycket om hingststammar och deras meriter, eller främst hur man hittar informationen om...
Svar
2
· Visningar
1 352
Senast: KickiH
·
Avel Jag har för mej att nya blup kommer på hösten, och nu är det mitten på december. Minns jag fel eller är de sena, nån som vet nåt?
2
Svar
22
· Visningar
2 024
Senast: ranunkel
·
Avel Har ni någon information om denna hingst? Det här är den enda information jag har skrapat ihop om honom...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: ann80
·
Avel För drygt 2 månader sedan köpte jag mig en supertrevlig valack import danmark. Dessvärre finns det ingen stam på honom men i passet har...
Svar
10
· Visningar
1 489
Senast: percival
·
Avel Undrar om någon kunnig kan säga hur min fölunge kommer att hoppa och röra sig...Om man tittar på vinklar och linjer så kan man ju se om...
Svar
6
· Visningar
1 260
Senast: ragge
·
Avel Hej Har ett sto som är på 162 dygn, hon är lite lös i magen, inte alla högar men mer än hon brukar normalt. Valacken och hon äter...
Svar
1
· Visningar
2 214
Senast: wolken fee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka