Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Jag har verkligen ingen koll men någon här har det säkert:) Om jag har ett shettissto jag vill betäcka, vad kostar shettishingstarna...
Svar
10
· Visningar
1 117
Senast: ameo
·
J
Avel Hej, Jag är en fransk förädlaren av Connemara ponnyer. Jag letar efter bilder eller filmer på Poetic Justice och sitt föl. Vad kan...
Svar
6
· Visningar
1 403
Senast: vego96
·
Avel Någon som vet hur det fungerar med en ponny som har registrerad och stambokförd pappa och morfar, men mamman inte är stambokförd. Ponnyn...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: Cinora
·
N
Avel Tänkte höra om någon vet var man kan ta reda på stam, kastreringsdatum och vad hästen gjort innan den kom till Sverige osv? Har nämligen...
Svar
4
· Visningar
2 379
Senast: Nova88
·
  • Låst
Avel Ameo tyckte att vi skulle starta en ny tråd, så gör jag det! Eftersom den förra tråden (länk till den finns här...
50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
66 160
·
S
  • Låst
Avel Ja har möjligen hamnat i fel forum men iallafall, jag undrar va Camiell Flamingo Z har tagit vägen, vet att han inte e hingst men ja...
Svar
9
· Visningar
1 723
·
Avel Ska troligtvis betäcka mitt sto till våren, och har nu fastnat för en hingst. Nackdelen är den att hingsten endast finns tillgänglig via...
2
Svar
21
· Visningar
2 388
Senast: Northern
·
Avel Hoppas på ett bra svar. Även om det är några år kvar (vill tävla ett tag) innan jag vill ta föl efter mitt idag 10 årigt sto så försöker...
Svar
18
· Visningar
1 292
Senast: muppia
·
Avel Vad tycker ni egentligen om de rådande reglerna? Jag håller på att döpa om mitt företag, och skulle gärna vilja ha ett namn som går att...
Svar
13
· Visningar
1 619
Senast: em76
·
Avel Har googlat lite, men hittar inte så mycket info om denna hingst. Någon som vet vad han har gjort och kanske även har bild/er på...
Svar
8
· Visningar
1 627
Senast: Barmona
·
Avel jag måste erkänna....men jag vet ingenting om honom?!:confused: (varken stam eller ålder eller utseende-och hittade inget när jag...
Svar
5
· Visningar
1 636
Senast: Barmona
·
Avel I senaste numret av Populär Historia (tror jag det var :crazy:) berättas om forskningen kring skimlar och skimmelgenen. I artikeln...
Svar
16
· Visningar
6 798
Senast: Anki Lundberg
·
Avel Jag vet inte om jag kommer att lyckas reda upp detta snabbt nog. Jag har kommit till att lägga betäckningsrapporten i någon...
Svar
6
· Visningar
1 050
Senast: pastejja
·
Avel Är det någon här som har erfarenhet av ättlingar till halvblodshingsten Cavalotti 664? Prestationer, temperament, vidare stam på...
Svar
3
· Visningar
2 031
Senast: poff
·
F
Avel Hej! Jag vet inte riktigt vart jag skulle lägga den här tråden så den fick hamna här :) Jag har några "släkforsknings" fårgor :P Jag...
Svar
7
· Visningar
1 512
Senast: KickiH
·
Avel Vad vet ni om Iran, allt från tävlingar-avkommor. Vad har han för resultat och vad har han presterat? :banana:
Svar
15
· Visningar
2 719
Senast: Nelle
·
G
Avel Någon som vet något om denna hingst? har bara hittat endel avkommer, men inga bilder eller info på hingsten.. någon vänlig själ så vet...
Svar
2
· Visningar
701
Senast: KickiH
·
Avel Jag försökte söka, men hittade inte det jag ville veta. Mitt dräktiga sto har börjat betäcka de andra hästarna i hagen varav ett är ett...
Svar
12
· Visningar
1 399
·
B
Avel har fått hjärnsläpp och vet inte vem astons far e....
Svar
3
· Visningar
721
Senast: bootzie
·
L
Avel Hej! Något som vet något om hingsten La Fitte??
Svar
1
· Visningar
721
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka