Helt galet??

Sv: Helt galet??

det var det jag försökte säga i mitt förra svar... :laugh: men TS har fortfarande inte angett hur gammalt hennes maiden sto är så det är svårt att diskutera vidare... ;)

Hon kommer vara 3 vid tidpunkten för betäckningen :), så då kanske jag inte är supergalen iaf om jag testar henne med FAI alltså. :idea:

Sv: Helt galet??

nej det skulle jag inte säga att du är :) tvärt om är ju oddsen ofta bättre när de är unga och oförstörda ;) så länge man är medveten om att dräktigheten generellt är lägre och den ek risken större, men det har du säkert räknat med. Lycka till vad du än väljer!! :laugh:

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 629
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 083
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 367
Senast: athena
·
Avel Hej! Jag köpte ett sto i höstas som är tänkt som att gå som avelssto hos mig. Hon betäcktes förra året men enligt säljarna ska hon...
2 3
Svar
53
· Visningar
6 635
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025