Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Aerline H är en hingst som passar de flesta ston. Han kanske du skulle ta en närmare titt på? Han är en riktig multitalang! Det är flera här på Bukefalos som väntar föl med honom till våren och även som fick föl med honom i år, om jag inte är helt ute och cyklar nu? Jag har betäckt mitt halvblodssto med hans halvbror (Cairo 869) som liksom Aerline H är en multitalang. Jag kommer nog ta Aerline H till mitt sto till våren, om hennes föl blir bra nu till våren. Det är hennes första föl, så vi väntar med spänning!
Du bör ändå tänka på att ta en hingst som är något si sådär attraktiv på marknaden i alla fall, om det skulle bli så knasigt att du någon gång i framtiden skulle bli tvungen att sälja hästen. Fast det klart! Alla hästar kan ju bli sålda, men inte till "vilket pris som helst"..
för att väcka en gammal tråd, så kommer det en bild på hästen, dock en hagbild för jag har ingen uppställningsbild.
(inte min häst utan Tojbans men jag har iaf tagit bilden med mobilkamera )
Vi pratar ibland om avel på denna häst och vi är båda förtjusta i Balougraph. Skulle det passa tror ni?
Personligen tycker jag stoet är mycket trevligt men om jag ska ha en avkomma efter henne så vill jag gärna ha lite mer temperament, eller hur man ska säga, lite mer framåtanda, gärna "het" (men inte dum såklart). Jag har lättare för att rida ihop en het häst.
min personliga åsikt rent spontant ang Balougraph på det här stoet är nej jag gillar hans stam etc och var lite inne på honom till mitt ena sto nästa år, men efter att jag såg honom på Breeders så tappade jag lusten helt. Han kändes tråkigt, långsam i sin reaktion, såg ut som en gammal valack.
En hingst som jag annars tror kan passa stoet är Last Liberty! En vän har en avkomma efter LL och sen Partisan som är supertrevlig, rör sig bra och hoppar bra, bra temperament, vacker, älskar att jobba..
okej Jag ska inte ha en avkomma på läännge (ekonomin) men Tojban är säkert på G snart att betäcka henne. Vi funderar på att åka på någon "inofficiell" bedömning och se vad hon har för starka och svaga sidor
Juridik & Ekonomi Det kan löna sig att ta in offerter. Har värmt upp huset med pellets men pelletspriset har gått upp så mycket att en värmepump blir...
Islandshäst Jo det är samma jag tankebana här, Tror jag stannar i hemmatrakterna i mars men å andra sidan är det bara inomhustävlingar häromkring då...
Hästmänniskan Jag skulle säga att du kan hitta en sån häst för din budget med lite tur.
Lägg ut köpesannons och se vad du får för svar.
Köpte min för...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.