Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Vore tacksam om nån kanske visste nåt om detta. Är det är förärvningssäker linje?
Svar
1
· Visningar
823
Senast: base
·
N
Avel gjorde ett försök att betäcka mitt sto i somras, som tyvärr ej lyckades. eller? tycker att hon på senaste tid börjar gå upp i...
Svar
1
· Visningar
977
Senast: SiZo
·
Avel Equus caballus Svenska sällskapet för godkännande av nya hästraser har idag godkänt ovanstående ras. Equus caballus är lämpad för...
Svar
8
· Visningar
1 928
Senast: Indiv
·
Avel vad man kan göra i följande fall: Mitt halvblodssto fölade 9/5 2009 och gick med sitt stoföl till november 09.Vi började vänja av på...
Svar
5
· Visningar
1 194
Senast: ec-horses
·
S
Avel Info om denna hingst önskas, gillar stammen, hans exteriörutlåtande vid bruksprovet var ju heller inte så dumt, "välutvecklad, maskulin...
2 3
Svar
53
· Visningar
7 146
Senast: Midi
·
Avel Försöker igen. Jag vill ha bra tips vad att tänka på och hur välja hingst till mitt fullblodssto som jag funderar på att betäcka. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 246
Senast: bella99
·
Avel Någon som vet nått om denna hingst. Han är f 82 e Chirac - Portwein misstänker att han inte blev godkänd som fyraåring då han bara har...
Svar
8
· Visningar
1 203
Senast: Sleepan
·
Avel Vill så gärna prova få min lill hingst avels godkänd, så min fråga är hur jag ska gå till väga? Skulle gärna ha ett föl själv efter...
Svar
3
· Visningar
1 035
Senast: Zony
·
Avel Hejsan, Startar en ny tråd då jag vill ha tips om aktuella hingstar. Skall betäcka mitt sto i år (första gången för henne)...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 641
Senast: Stall Bodin
·
Avel Hur tidigt kan ett föl födas å klara sej?? Jag menar på vilket dygn har ni varit med om som tidigast å att fölet klarat sej? Vi hade...
Svar
19
· Visningar
8 743
Senast: theJohanna
·
Avel Ska troligtvis köpa ett holländsk sto, från uppfödarna som även är hingsthållare får jag välja att betäcka henne med en av deras...
Svar
6
· Visningar
900
Senast: Mariaauto
·
M
Avel Hejsan! Jag har ett underbart korsningssto på 15 år som jag tänkt släktforska lite på. Hon är undan Svärla eller svärta Rodney som är...
Svar
6
· Visningar
1 369
Senast: Görel
·
T
Avel Hejsan! Jag har för första gången tänkt ta föl på mitt halvblod -97 Kaliber- Tolstoy, har läst och läst men tänkte höra om ni har...
Svar
6
· Visningar
1 113
Senast: Fiorano
·
V
Avel Kom ut till mitt sto ikväll så låg hon ner hon flyger ALLTID upp innan man kommer in i stallet hon bara låg och andades lungt och stilla...
Svar
10
· Visningar
2 000
Senast: annie_cool
·
C
Avel Nu har AVN blivit färdiga med användningsråden för de nygodkända hingstarna :bow: Allt är koierat från ridsports hemsida... Så här...
Svar
14
· Visningar
3 792
Senast: athena
·
Avel Ni som håller på en del med avel, finns det någon typ av brunst som man direkt, utan undersökningar, kan säga kommer att göra det...
Svar
5
· Visningar
1 113
Senast: Asa_S
·
R
Avel har du häst ur stostam 36? berätta lite vad du vet!
Svar
12
· Visningar
1 712
Senast: Stenmagi
·
M
Avel Eftersom jag alltid är inne på denna sida så känns det naturligt att lägga tråden här. Men moderator får flytta på den om den är på fel...
Svar
10
· Visningar
1 231
K
Avel Vad finns det för åsikter runt Hip Hop? Blir mer o mer besviken på hans prestationer.. såg att han vägrat ut sig i första elit tävlingen...
2
Svar
20
· Visningar
6 049
Senast: furioso
·
I
Avel Hej, tror jag postar tråden i rätt forum ^^ Annars får ni flytta på den... Jag har en lite dum (?) fråga, vad är det för skillnad på...
Svar
1
· Visningar
1 657
Senast: Pazuzu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • kattförsäkring
  • Annonsera mera hundar 2