Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

G
Avel Han är född 1975, någon som vet om han lever idag? Har sökt lite på internet, men hittar ingenting där det står om han är död. Om han...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 279
Senast: Isituss
·
O
Avel Vad skulle nu säga att han har för färg, jag tycker att han är Mushroom, han står som fux, men i daxläget så vet ingen igentligen vad...
Svar
6
· Visningar
1 061
Senast: Inte_Ung
·
Avel Nu börjar beslutsångesten komma krypande... igen. Förra året fattade jag beslut men ångrade mig sen - vilket jag förvisso inte ångrar...
Svar
11
· Visningar
1 510
Senast: rubytoo
·
Avel Jag har en liten fundering som jag skulle vilja ha hjälp med. Det är så att jag har betäckt min ena häst, räknar dag 1 i torsdags så...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Inka-90
·
S
Avel Hörde av en bekant att hon skulle köpa en amerikansk shettis. Är det någon direkt skillnad? Har fått för mig att den amerikanska typen...
Svar
14
· Visningar
5 400
Senast: prunella
·
Avel Kan ni hjälpa mig att komma på vilka R-hingstar utan D-blod, vi har tillgängliga i Sverige?
Svar
6
· Visningar
1 318
Senast: Pisan
·
B
Avel Ni som har Robin Z avkommor eller har sett dem... Hur är dem i humöret? Hur är dem i kroppen? Vad använder ni dem till?
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 758
Senast: sarahhedengren
·
Avel Stammen på min nya stjärna är: Don Frederico- Lauries Crusador- Sion Jag vet en del om LC men DF och Sion är nya bekantskaper för...
Svar
17
· Visningar
2 851
Senast: Jfrelin
·
Avel Har ett arabsto som vi funderar på att stamboksföra hos ASVH. Diskuterade detta med en bekant häromdagen och vi kom in på om hon kan...
Svar
3
· Visningar
803
Senast: Fenestra
·
Avel Mitt sto har fått föl, nu 3 veckor gammal. Hon ska återgå till ridhäst igen till hösten men har dåliga fötter så hon behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
2 663
Senast: Angel
·
Avel Hej finns det någon här som vet nån fakta om lettiska/estniska halvblod? Eller har någon sett ett ryskt halvblod och vet lite om dom...
2
Svar
35
· Visningar
9 047
Senast: Tingelinges
·
E
Avel Vi köpte C-ponny ,en Holland import för nästan 2 veckor sedan,som visserligen varit i sverige sedan förra året nångång... Stoet...
Svar
15
· Visningar
2 180
Senast: Cornelia
·
Avel Har suttit och tittat på Gränsbos film på honom och jag gillar det jag ser :). Någon som vet något om hans temperament? Vad man kan...
2
Svar
32
· Visningar
6 756
Senast: rubytoo
·
Avel Jag hade en fölning här i helgen på ett sto som jag känner igen fölningsrutinerna ganska väl på vid det här laget - det brukar gå snabbt...
Svar
14
· Visningar
4 803
Senast: Ela
·
Avel Alla mina dräktiga ston har gått över tiden och totalt spräckt mitt planerade hag- och avmaskningsschema. Finns det några risker med att...
Svar
3
· Visningar
979
Senast: lilith
·
Avel Mitt sto fick föl natten till lördagen. Allt gick bra och hon är en väldigt duktig mamma. Det är hennes fjärde föl, men det första här...
Svar
7
· Visningar
1 565
Senast: Sighttosee
·
A
Avel Jag undrar om någon känner till ett stuteri där man föder upp estniska ponnysar och om någon skulle kunna berätta lite mer om den rasen...
Svar
12
· Visningar
5 313
A
Avel är det någon där ute som vet vad som har hänt med hingsten Chess? har hört på ryktets vägar att han inte finns i livet längre!:cry...
Svar
2
· Visningar
1 209
Senast: annankapanna
·
Avel Han verkar vara såld... Det jag undrar är om han fortfarande är hingst och om ngn vet om han kommer finnas tillgänglig i aveln framöver?
Svar
8
· Visningar
3 317
Senast: eave
·
Avel Hej, jag var inne här för längesen och startade en tråd. Men hittade tyvärr inte den så jag skapar en ny. Min häst har gått o skadat...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 836
Senast: Rifer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka