Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Får era fölston dåliga fötter? Ger ni era biotin som tilläggsfoder? Min hovslagare har sagt till mig flera gånger att jag inte ska ta... 2
Svar
24
· Visningar
2 702
Senast: mul
·
K
Avel Pratade med en veterinär idag som sa att minst en månad efter kastrering ska hästen hållas ifrån ston, för att han kan bli pappa ändå...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Masse
·
N
Avel Låt oss säga att jag har ett sto som knappt går att gå fram till i hagen. Detta stoet är otroligt reserverat och skulle aldrig få för...
Svar
3
· Visningar
968
Senast: Ramona
·
Avel Upptäckte i förmiddags att mitt föl (ca 6 veckor gammalt) hade en lös tand. Den satt nästan utanpå de andra framtänderna och var något...
Svar
1
· Visningar
1 170
Senast: TeamTop
·
E
Avel hej! har funderat länge nu, och jag vet ej vart jag skulle lägga denne tråd... Vad betyder det när en häst har två (2) virvlar i... 2
Svar
33
· Visningar
8 168
Senast: jay
·
Avel vad tycker ni om honom? Såg inte förra tråden ang. resultat från Grevagården. Där hans namn dök upp. Han blev ju inte godkänd, men... 2
Svar
21
· Visningar
3 937
Senast: Mabuse
·
B
Avel Letar nu efter en ponnyhingst till mitt sto på 157cm i mkh. Vill att avkomman blir ponny. Hingsten ska ha ganska bra steg då jag ska ha...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: cirkus
·
G
Avel Han är född 1975, någon som vet om han lever idag? Har sökt lite på internet, men hittar ingenting där det står om han är död. Om han... 2 3
Svar
47
· Visningar
6 279
Senast: Isituss
·
O
Avel Vad skulle nu säga att han har för färg, jag tycker att han är Mushroom, han står som fux, men i daxläget så vet ingen igentligen vad...
Svar
6
· Visningar
1 063
Senast: Inte_Ung
·
Avel Nu börjar beslutsångesten komma krypande... igen. Förra året fattade jag beslut men ångrade mig sen - vilket jag förvisso inte ångrar...
Svar
11
· Visningar
1 512
Senast: rubytoo
·
Avel Jag har en liten fundering som jag skulle vilja ha hjälp med. Det är så att jag har betäckt min ena häst, räknar dag 1 i torsdags så...
Svar
5
· Visningar
1 178
Senast: Inka-90
·
S
Avel Hörde av en bekant att hon skulle köpa en amerikansk shettis. Är det någon direkt skillnad? Har fått för mig att den amerikanska typen...
Svar
14
· Visningar
5 406
Senast: prunella
·
Avel Kan ni hjälpa mig att komma på vilka R-hingstar utan D-blod, vi har tillgängliga i Sverige?
Svar
6
· Visningar
1 320
Senast: Pisan
·
B
Avel Ni som har Robin Z avkommor eller har sett dem... Hur är dem i humöret? Hur är dem i kroppen? Vad använder ni dem till? 2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 758
Senast: sarahhedengren
·
Avel Stammen på min nya stjärna är: Don Frederico- Lauries Crusador- Sion Jag vet en del om LC men DF och Sion är nya bekantskaper för...
Svar
17
· Visningar
2 851
Senast: Jfrelin
·
Avel Har ett arabsto som vi funderar på att stamboksföra hos ASVH. Diskuterade detta med en bekant häromdagen och vi kom in på om hon kan...
Svar
3
· Visningar
804
Senast: Fenestra
·
Avel Mitt sto har fått föl, nu 3 veckor gammal. Hon ska återgå till ridhäst igen till hösten men har dåliga fötter så hon behöver verkligen...
Svar
11
· Visningar
2 667
Senast: Angel
·
Avel Hej finns det någon här som vet nån fakta om lettiska/estniska halvblod? Eller har någon sett ett ryskt halvblod och vet lite om dom... 2
Svar
35
· Visningar
9 054
Senast: Tingelinges
·
E
Avel Vi köpte C-ponny ,en Holland import för nästan 2 veckor sedan,som visserligen varit i sverige sedan förra året nångång... Stoet...
Svar
15
· Visningar
2 180
Senast: Cornelia
·
Avel Har suttit och tittat på Gränsbos film på honom och jag gillar det jag ser :). Någon som vet något om hans temperament? Vad man kan... 2
Svar
32
· Visningar
6 762
Senast: rubytoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka