Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Hur länge är det "normalt" att produceras mjölk efter avvänjning ? När ska jag börja tycka att det inte stämmer ? Jag vet inte om...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Hambo
·
O
Avel Hej=) vet inte om de är jag som är sämst på att leta men jag hittar ingen bra sida med appaloosa avelshingstar som finns här i sverige...
Svar
1
· Visningar
1 760
Senast: Rosett
·
A
Avel Ska betäcka mitt sto för första gången. Första gången stationen såg att hon hade ett ägg öppnade hon sig inte så de sa att vi skulle...
Svar
8
· Visningar
1 561
Senast: Avel
·
Avel I dag sas? Är lite sugen på att använda honom till mitt fullblodssto eftersom det visat sig vara en ypperlig kombination, men hur och...
Svar
4
· Visningar
1 744
Avel Har hört att det inte går . stämmer de?:crazy:
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: cirkus
·
Avel Nu har regn + värme gjort att alla mygg och knott verkar ha vaknat till liv, och det är fullt av dem runt juvrena. Finns det någon som...
Svar
3
· Visningar
1 042
Senast: indra82
·
Avel Var kan jag hitta avelsinformation om honom? Bilder? Verkar han fortfarande inom aveln? Lever han? Har han några godkända avkommor som...
2
Svar
24
· Visningar
6 166
Senast: Zondell
·
Avel Tänkte lägga denna tråd på hästvård, men la den här på avel för tänkte att ni som är här kanske har bättre koll på sådant här. Mitt sto...
Svar
8
· Visningar
1 684
Senast: Laguna
·
S
Avel Måste höra, är det någon som vet hur stor/liten han är??hittar ingen info och ingen exteriörbild?? Sandro Boy...någon med bra info ...
Svar
4
· Visningar
1 585
Senast: SeagirlM
·
M
Avel Hej! Börjat kolla på min ponnys stam nu när hon ev skall betäckas i vår. Hittat en bra hingst men nu tittar man lite längre bak i...
Svar
12
· Visningar
1 883
Senast: Secondpay_owner
·
Avel våran nya lilla pojke bajsar nog inte riktigt som han ska.. :crazy: han äter mkt och är jätte pigg och fin men han har lite problem...
Svar
11
· Visningar
5 032
Senast: misen
·
Avel Igår kväll (natt...) roade jag mig med att lägga ett antal timmar på att söka på youtube och titta på alla möjliga dressyrhingstar...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 436
Senast: No1
·
O
Avel Jag ska betäcka mitt sto nästa år men tänkte ha lite koll på när hon brunstar i år så jag vet på ett ungefär nästa år men hon har inte...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: OthiliaH
·
Avel Får era fölston dåliga fötter? Ger ni era biotin som tilläggsfoder? Min hovslagare har sagt till mig flera gånger att jag inte ska ta...
2
Svar
24
· Visningar
2 699
Senast: mul
·
K
Avel Pratade med en veterinär idag som sa att minst en månad efter kastrering ska hästen hållas ifrån ston, för att han kan bli pappa ändå...
Svar
4
· Visningar
957
Senast: Masse
·
N
Avel Låt oss säga att jag har ett sto som knappt går att gå fram till i hagen. Detta stoet är otroligt reserverat och skulle aldrig få för...
Svar
3
· Visningar
966
Senast: Ramona
·
Avel Upptäckte i förmiddags att mitt föl (ca 6 veckor gammalt) hade en lös tand. Den satt nästan utanpå de andra framtänderna och var något...
Svar
1
· Visningar
1 167
Senast: TeamTop
·
E
Avel hej! har funderat länge nu, och jag vet ej vart jag skulle lägga denne tråd... Vad betyder det när en häst har två (2) virvlar i...
2
Svar
33
· Visningar
8 157
Senast: jay
·
Avel vad tycker ni om honom? Såg inte förra tråden ang. resultat från Grevagården. Där hans namn dök upp. Han blev ju inte godkänd, men...
2
Svar
21
· Visningar
3 937
Senast: Mabuse
·
B
Avel Letar nu efter en ponnyhingst till mitt sto på 157cm i mkh. Vill att avkomman blir ponny. Hingsten ska ha ganska bra steg då jag ska ha...
Svar
1
· Visningar
914
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka