Avel

Om hästavel, hästraser och avelshingstar. Huvudmoderator: Görel

Filtrera med prefix:

Avel Källa Tidningen Ridsport http://www.tidningenridsport.se/Article.aspx?m=45207&a=412775 Han har ett Dressyrindex på 157 ... 9 10 11
Svar
207
· Visningar
22 775
Senast: Maja_Kandi
·
P
Avel Har en liten undran, är det någon som vet hur länge en obehandlad gulkropp finns kvar i stoet. Menar en sådan där brungst stoppande...
Svar
2
· Visningar
1 722
Senast: pepinopre
·
Avel Jag borde kanske lägga denna på hästvård, men jag inbillar mig att många med fölvana är mest här och inte på hästvård, har jag fel så...
Svar
10
· Visningar
2 678
Senast: Snowball
·
Avel Ett sto i min närhet har nu två år i rad mist sina föl vid fölningen. Hon kommer troligtvis inte betäckas mer, men jag är ändå nyfiken...
Svar
14
· Visningar
2 951
Senast: Sonic76
·
S
Avel ...finns det någon Lettisk avels förening man kan hitta på nätet? har en Lettisk hbl valack i min lektions verksamhet och blev bara...
Svar
7
· Visningar
3 327
Senast: Ketrawzc
·
O
Avel Finns de ingen pinto förening? Vill se vad de finns för godkända pinto hingstar här i sverige men dom verkar ju inte ha någon förening:O...
Svar
1
· Visningar
998
Senast: Lycanthrope
·
Avel Vad finns det för Skäckhingstar att tillgå?? Godkända/icke godkända?? Skall vara stora hästar minst 160 i mankhöjd! 2
Svar
30
· Visningar
3 696
Senast: superstar
·
Avel Hur länge är det "normalt" att produceras mjölk efter avvänjning ? När ska jag börja tycka att det inte stämmer ? Jag vet inte om...
Svar
3
· Visningar
796
Senast: Hambo
·
O
Avel Hej=) vet inte om de är jag som är sämst på att leta men jag hittar ingen bra sida med appaloosa avelshingstar som finns här i sverige...
Svar
1
· Visningar
1 761
Senast: Rosett
·
A
Avel Ska betäcka mitt sto för första gången. Första gången stationen såg att hon hade ett ägg öppnade hon sig inte så de sa att vi skulle...
Svar
8
· Visningar
1 563
Senast: Avel
·
Avel I dag sas? Är lite sugen på att använda honom till mitt fullblodssto eftersom det visat sig vara en ypperlig kombination, men hur och...
Svar
4
· Visningar
1 744
Avel Har hört att det inte går . stämmer de?:crazy:
Svar
3
· Visningar
1 023
Senast: cirkus
·
Avel Nu har regn + värme gjort att alla mygg och knott verkar ha vaknat till liv, och det är fullt av dem runt juvrena. Finns det någon som...
Svar
3
· Visningar
1 051
Senast: indra82
·
Avel Var kan jag hitta avelsinformation om honom? Bilder? Verkar han fortfarande inom aveln? Lever han? Har han några godkända avkommor som... 2
Svar
24
· Visningar
6 169
Senast: Zondell
·
Avel Tänkte lägga denna tråd på hästvård, men la den här på avel för tänkte att ni som är här kanske har bättre koll på sådant här. Mitt sto...
Svar
8
· Visningar
1 684
Senast: Laguna
·
S
Avel Måste höra, är det någon som vet hur stor/liten han är??hittar ingen info och ingen exteriörbild?? Sandro Boy...någon med bra info ...
Svar
4
· Visningar
1 586
Senast: SeagirlM
·
M
Avel Hej! Börjat kolla på min ponnys stam nu när hon ev skall betäckas i vår. Hittat en bra hingst men nu tittar man lite längre bak i...
Svar
12
· Visningar
1 887
Senast: Secondpay_owner
·
Avel våran nya lilla pojke bajsar nog inte riktigt som han ska.. :crazy: han äter mkt och är jätte pigg och fin men han har lite problem...
Svar
11
· Visningar
5 032
Senast: misen
·
Avel Igår kväll (natt...) roade jag mig med att lägga ett antal timmar på att söka på youtube och titta på alla möjliga dressyrhingstar... 2 3
Svar
52
· Visningar
6 437
Senast: No1
·
O
Avel Jag ska betäcka mitt sto nästa år men tänkte ha lite koll på när hon brunstar i år så jag vet på ett ungefär nästa år men hon har inte...
Svar
4
· Visningar
994
Senast: OthiliaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka