Bakbensaktivitet

Sv: Bakbensaktivitet

Det blir färre som betäcker med han då :)

Skulle jag betäcka med han skulle jag Hannoverregga ungen.

I Hannover?

Inte i huvudstamboken, Hannover är en stängd stambok.

Beror på stammen på stoet. Hon måste vara 50% hannoveranare så fölungen blir 75% så går det! Många av de "svenska" hingstarna är ju hannoveranare egentligen så beroende på fader så kan det gå. Dessutom så är mycket av det vi kallar "gammalt svenskt" (tex Utrillo) hannoveranare och det är de väl medvetna om.

Beror på stammen på stoet. Hon måste vara 50% hannoveranare så fölungen blir 75% så går det! Många av de "svenska" hingstarna är ju hannoveranare egentligen så beroende på fader så kan det gå. Dessutom så är mycket av det vi kallar "gammalt svenskt" (tex Utrillo) hannoveranare och det är de väl medvetna om.

Skulle det gå att regga i Hannover om mamman är arab? Skulle vara intressant att veta vilka som är öppna för arabfröken.:)

Ursäkta, Connesseiur bra bakben, var får du det ifrån.
såg honom på flyinges hingstvisning med Olof Axelsson, hästen hänger ju INTE ihop, det är bra fram o sedan en vecka till bak

Varför är han inte visad i Holland, sådana frågor skall vi fundera på
Varför är just Holland värdsledande: jo man godkänner inte sådant bakbensställ !

Ja kolla du på conneisseur, hans bakdel är långt bak hästen är lång, hänger inte ihop, kan det va så svårt o se. den andre är mkt. bra

Nej, jag såg honom inte på Flyinge, men jag såg honom på bruksprovet med lilla Ywonne. Jag var väl inte direkt ensam om att tycka att han hade fina bakben :grin.

Nej,det är fel!

Fniss! Skulel ju bara kolla om ni två var med! :angel: :rofl:

Ursäkta, Connesseiur bra bakben, var får du det ifrån.
såg honom på flyinges hingstvisning med Olof Axelsson, hästen hänger ju INTE ihop, det är bra fram o sedan en vecka till bak

Varför är han inte visad i Holland, sådana frågor skall vi fundera på
Varför är just Holland värdsledande: jo man godkänner inte sådant bakbensställ !

Ja kolla du på conneisseur, hans bakdel är långt bak hästen är lång, hänger inte ihop, kan det va så svårt o se. den andre är mkt. bra

Hej o hå, någon har visst en tagg i sidan till denna hingsten... :grin:
Jag tyckte personligen att han hängre ihop rätt bra, var tvungen att titta en gång till på min filmsnutt från gårdagens visning och jag kan då rakt inte hålla med.

Vad är det som är så bra med "den andre"? Förutsätter att det är Cashmir du menar?

Liknande trådar

Katthälsa Min katt verkar vara otursförföljd. Ingen verkar veta exakt vad som hänt, men jag skall försöka beskriva så gott jag kan. I går vid två...
Svar
14
· Visningar
5 385
Senast: Hoarfrost
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 159
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok ;) :laugh: Jag har ganska länge längtat efter att ta det mer lugnt, vara mer obokad och vara hemma mer. Jag har tappat lusten att åka...
Svar
5
· Visningar
2 378
Senast: Sirap
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en sak att säga när det gäller vett, etikett och rent allmänt hyfs. Jag är uppriktigt sagt skittrött på att tacka för gåvor som...
Svar
0
· Visningar
1 104
Senast: Skorpion76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka