Arabhingsten Aladdinn?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Getaway_hon
  • Startdatum Startdatum
Sv: Arabhingsten Aladdinn?

Var han inte väldigt grov i kroppen för att vara arab? Eller är det bara vissa bilder som luras?

Tycker inte han ser särskilt grov ut måste jag säga, men å andra sidan är jag ingen expert på hur araber ska se ut.

Vad i herrans namn håller de på med? Jagar hästen med hinkar och annat?

Ser ut som att de hindrar honom från att springa ut från "arenan". Det borde väl kanske varit smidigare om de byggt en inhägnad som gick att stänga till, istället för att stå som några fån och vifta för att den inte ska ta sig ut.

Sv: Arabhingsten Aladdinn?

De jagar honom inte utan gör så att han showar för publiken då man vill att araberna visar sig på just det sätt som han gör och nej hästarna tycker inte att det är farligt eller jobbigt utan de flesta hästar tycker det är väldigt roligt. Brukar göra det med min arabvallack i hagen och han älskar det verkligen.

Liknande trådar

Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 227
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
5
· Visningar
818
Senast: Soapbubble
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
486
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hej! Vi har en hane som är krypt. Han är idag 2,5 år gammal ungefär. Vi har fått bekräftat genom ultraljud att den andra kulan ligger...
2
Svar
21
· Visningar
1 884

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka