Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Kan väl inte bara vara jag som är helt obegåvad på vissa saker? *hoppas* :angel: Jag har aldrig lyckats lära mig att åka baklänges på...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
8 527
Senast: Wysiwyg
·
Fritid Det här går rakt in på listan över saker jag aldrig trodde att jag skulle skriva/säga, men nu har jag alltså ett litet grod-mysterium...
2
Svar
38
· Visningar
2 756
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har en klänning som jag bara älskar formen på men den har ett avskyvärt mönster. Botten är i mörkblått och den har stora abstrakta...
Svar
8
· Visningar
865
Kropp & Själ Läste här om folk som mått dåligt av minipiller. Det är helt nytt för mig, men har satt sig. Mina depressioner började förvisso innan...
2
Svar
31
· Visningar
6 633
Senast: _Taggis_
·
Hemmet Jag vill se era soffor! Ska köpa ny och vet inte alls vad jag vill ha, tycker ”allt” ser så tråkigt ut... Så, in med massa bilder:bump:
2
Svar
24
· Visningar
3 230
Kultur Som rubriken lyder och får jag i så fall skicka ett pm? Jag behöver hjälp med en mening.
Svar
1
· Visningar
497
Senast: Emiro
·
Trädgård & Växter Kan vi inte ha en tråd där vi som inte har gröna fingrar får hjälp med att hålla plantor och växter vid liv? :D Mina växter mår...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
4 899
Senast: Emtherlia
·
Fritid Visst borde det väl finnas en tråd här där vi kan dela med oss av våra trähantverk? :D Tänker att vi här ska kunna dela med oss av...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 149
Senast: McFlurry
·
Kläder & Bli fin Jag har tre skor där sulan har lossnat. Eftersom varken skor eller sula är särskilt slitna så vill jag inte slänga dem i onödan om det...
Svar
7
· Visningar
2 176
Senast: Lyan
·
Kläder & Bli fin Vilket material ska man köpa? Nu skrynklar ju det mesta om man skrynklar till det, men om man knyter min kappa vid midjan så sitter...
2
Svar
34
· Visningar
2 782
Senast: Nahar
·
IT & mobiler Jag har tidigare använt Endomondo, men den finns ju inte längre. Jag har också använt Samsung Health för att spåra mina rundor. Men...
Svar
14
· Visningar
1 098
Senast: Magnum
·
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
12 120
Senast: Pegasus63
·
Hemmet I min hall ligger en lös heltäckningsmatta ovanpå ett rätt snyggt linoleumgolv. Mattan verkade inte limmad, så jag tänkte att det var...
Svar
9
· Visningar
572
Hemmet Jag kollar lite på smågårdar på landsbygden för att flytta och helst ha som renoveringsprojekt några år (eller längre, beroende på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 267
Skola & Jobb Någon som jobbar med det? Vad ligger din lön på? Tar ni någonsin in någon utan fordonsgymnasium i botten med bara grundläggande...
Svar
1
· Visningar
425
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Varför är det alltid reklam på tv-kanalen man byter till?
Svar
13
· Visningar
620
Senast: Sasse
·
Relationer Hur fungerar de egentligen? Ljuger de av bara farten om allting eller ljuger de bara för att uppnå fördelar? Ibland så verkar det som om...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 746
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Alltså, denna djungel! Jag måste köpa en ny säng till mig själv, jag är ensam men tänker att man ändå köper en dubbelsäng, eller? Det...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 368
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Jag drabbas (Inte jätte ofta) av migrän, men jag får endast så att jag inte ser på halva ögat/sidan. Och jag ska på koll Imorrn och få...
Svar
11
· Visningar
815
Senast: Anonym111
·
Kropp & Själ Jag funderar lite kring preventivmedel... Jag vill inte knapra p-piller pga risken för blodproppar, samt att jag inte vill strula med...
2
Svar
35
· Visningar
2 897
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp