Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Det sägs igen och igen, att vi behöver behandla klimatkrisen som den kris den är. Nu är det väl mer sant än någonsin. Vi får dagliga...
23 24 25
Svar
497
· Visningar
16 886
Senast: vilde
·
Fritid Ja, vi gillar att spela sällskapsspel, men behöver lite tips. Vi gillar en salig blandning såväl Uno, Diamanten, Ali Baba som Spingo...
2
Svar
31
· Visningar
1 089
Senast: Lavinia
·
Samhälle Cirkulerar en video på fejsbook just nu om familjehemsplacerade barn tvingas flytta på grund av att fosterföräldrarna inte vill att...
Svar
5
· Visningar
742
Senast: MiaMia
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd för saker vi stör oss på.
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
135 528
Senast: Rosett
·
Fordon Hjälp mig byta bil! Jag vill ha en driftsäker, bränslesnål, fyrhjulsdriven bil med automatlåda. Är ensam så behöver ingen stor bil...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 280
Senast: sjoberga
·
Samhälle En bekant till mig har pga besvärliga omständigheter blivit hemlös. Egen företagare men inga jobb fn. Inga drogproblem, inga stora...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 907
Senast: Grazing
·
Samhälle På söndag är det kyrkoval. Ska ni rösta? Varför/inte?
3 4 5
Svar
91
· Visningar
4 367
Senast: BernT
·
Juridik & Ekonomi Vännen jag var jourhavande kompis åt häromnatten har berättat för mig att den får mordhot via sms från ett ex. Exet ska skära halsen av...
2
Svar
22
· Visningar
3 053
Senast: YorkWann
·
Relationer Min moster har börjat släktforska, vilket ledde till en diskussion i familjen igår. Hade varit intressant att höra era åsikter på temat...
2
Svar
29
· Visningar
3 387
Senast: Kiwifrukt
·
Mat Ja finns det? De jag har testat är ärt/ris/hampa/quinoa protein och de ger en konstisens som märks. Jag vill kunna blanda i kalla varor...
2
Svar
25
· Visningar
2 012
Fordon Har en Audi A4 -09 som jag älskar! Den har allt och mer därtill, skön att köra, säker på vägen, och drar väldigt lite. Kanonbra...
2
Svar
20
· Visningar
2 084
Trädgård & Växter Jag har fått fram ett par Crown Prince pumpor. Kul att odla, men vad gör jag med dem? :confused: Sötsaker utgår (diabetiker) och...
2
Svar
20
· Visningar
1 882
Senast: Iamia
·
Mat Är nyfiken! Själv skulle jag säga att min kost ändras drastiskt från årstid till årstid. Säkert 80% av matvarorna som ändras mellan...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 820
IT & mobiler Jag har fiber hemma. Indragen med kabel från mina hyresvärdars hus, alltså inget eget. Används till att strama tv via chromecast, dator...
Svar
11
· Visningar
1 133
Tjatter Jag blev nyfiken på vad folk har för halvmedvetna vanor eller beteenden 😊. Jag tror de flesta (alla?) har något de gör som de kanske...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 294
Senast: Takire
·
Mat Har kollat på lite olika recept med spetskål i ugn. Men det är otroligt olika tillagningstid i recepten trots ungefär samma...
Svar
12
· Visningar
1 084
Senast: honung
·
IT & mobiler Jag skulle verkligen behöva få till inspelning av telefonsamtal där både jag och den jag pratar med hörs på en Samsung galaxy S9. Jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 077
Senast: TinyWiny
·
Mat Jag köpte färsk pistage för att testa något nytt. De har en mjuk rödlila hinna som går att dra loss, innanför är det ett sprött skal...
Svar
2
· Visningar
1 526
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Hej Bullen! Jag har ett problem. Köpte movicol men den smakar toalettrengöring. :yuck: (Citron/lime). Nån som har nåt knep att få den...
Svar
14
· Visningar
4 034
Senast: Lillefrun
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Jag äter frukost och funderar på vad jag ska ha för kläder för att inte frysa i stallet.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
73 980

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp