Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyssnar på ljudbok via telefonen i högtalare. Fick telefonsamtal och när jag avslutade samtalet gick ljudboken igång bakom ryggen på mig. Herregud vad rädd jag blev och gav upp ett skräckfilmsskrik jag borde få en Oscar för. Möjligen en aning hispigt agerande, så här på blanka förmiddagen. :laugh:
 
Lyssnar på ljudbok via telefonen i högtalare. Fick telefonsamtal och när jag avslutade samtalet gick ljudboken igång bakom ryggen på mig. Herregud vad rädd jag blev och gav upp ett skräckfilmsskrik jag borde få en Oscar för. Möjligen en aning hispigt agerande, så här på blanka förmiddagen. :laugh:

Händer mig också (kör Spotify) och jag blir livrädd varje gång :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag (som de flesta) äter 3 gånger per dag, d v s 21 måltider i veckan. Frukost kan jag lätt göra vegetarisk om jag tar ost på mackan. Då...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 179
Senast: Badger
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 525
Senast: Badger
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
1 142
Senast: Entourage
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 117
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp