Spela in telefonsamtal

Jag skulle verkligen behöva få till inspelning av telefonsamtal där både jag och den jag pratar med hörs på en Samsung galaxy S9.
Jag vet att det för något år sen försvann pga någon lag i typ USA (?) (man har kunnat spela in tidigare) men jag undrar om någon vet om det har börjat fungera igen och vilken app som fungerar bäst?
Jag har prövat halva förmiddagen, men får bara med min egen röst?
Sätt den du pratar med på högtalartelefon, och använd en vanlig ljudinspelningsapp. Jag brukar använda Voice Record.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 326
Senast: Johanna1988
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok *Ler sött och fladdrar med ögonfransarna" 6 maj Arcus "Steg till arbete" - ett drömscenario om arbetsterapeuter och arbetskonsulenter...
Svar
2
· Visningar
712
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan... 20 21 22
Svar
425
· Visningar
37 494
Senast: Snurrfian
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 660

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka