Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag behöver för första gången i livet köpa plastband på rulle. Alltså sådana där halvannan cm breda remsor man förr flätade in...
2
Svar
31
· Visningar
2 280
Senast: Efwa
·
Kropp & Själ Som 60 tycker jag att jag är hyfsat vältränad och rätt så aktiv - simmar, cyklar, springer, tränar på gym (med hjälp av fysioterapeut...
Svar
8
· Visningar
1 120
Kropp & Själ Jag har efter att jag börjat jobba igen efter depression, starka mediciner och ECT insett att mitt minne har blivit betydligt sämre...
Svar
19
· Visningar
1 025
Senast: Lickety
·
Trädgård & Växter Den här snigeln har suttit på min ytterdörr utan att röra sig i två dygn. Har den gått i ide, eller något annat? Någon som vet något om...
Svar
19
· Visningar
1 021
Senast: vilde
·
Hemmet Hej! Vi funderar på att köpa ett hus, och i besiktningsprotokoll och även på visning framkom en kraftig doft av kattpiss på terassen...
Svar
6
· Visningar
854
Senast: Motacilla
·
Hemmet Som avslutning på renoveringen tänkte jag gräva ur det sista ur plånboken och köpa bra (bättre) ljud. Tänk hemmabio och musik i ett...
Svar
5
· Visningar
2 155
Senast: lil-sis
·
Samhälle Behöver lite hjälp till en undersökning angående secondhandvanor, så skulle vara super tacksam om ni ville svara på 3 frågor: Hur...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
4 984
Senast: monster1
·
Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 518
Senast: Jerseyite
·
Tjatter Hej, vad är det bästa råd du har fått? Jag är inte så säker på vad det bästa jag har fått men, Gå och börja studera! det sa min psykolog...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 916
Senast: alazzi
·
Skola & Jobb En av mina avkommor går på ett naturbruksgymnasium, där en stor del av eleverna bor på internat - dock inte min avkomma. Härom kvällen...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 040
Senast: Cambrie
·
  • Omröstning Omröstning
Skola & Jobb Jag är nog inkonsekvent tror jag. Hur gör ni?
2 3
Svar
48
· Visningar
2 972
Senast: Kiwifrukt
·
Fritid Härmar kaffetråden. ;) Jag är nyfiken på att höra vad ni dricker för olika teér. Vilken "färg" dricker ni mest av? Påste eller...
31 32 33
Svar
645
· Visningar
86 168
Senast: Lingon
·
Hemmet Jag har en övervakningskamera som går på batteri och som sänder via mobildata. När jag köpte den ingick lite surf men nu är den slut...
Svar
0
· Visningar
322
Senast: Lupino
·
Tjatter Jag behöver lite glädje så låt mig glädjas genom era djur! Min katt tycker att det absolut bästa på hela dagen är när mörkret faller...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 992
Senast: lil-sis
·
Samhälle Jag skulle gärna vilja lära mig mer om alla riksdagspartiers ställningspunkter både idag och historiskt i frågan. HIt me!
Svar
4
· Visningar
439
Senast: sjoberga
·
Fritid Tjipp! Framöver kommer Yours Truly att korsa Dalälven söderut för rekreationsresa till Stockholm. Detta kommer främst präglas av...
2
Svar
32
· Visningar
1 778
Senast: Murphy
·
Skola & Jobb Vad är er största besvikelse i en facklig fråga? Jag känner mig nu som jag fått en sista käftsmäll av min föregående arbetsgivare MTR...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
9 402
Senast: Manji
·
Juridik & Ekonomi Skulle ni köpa något av någon som på swish har skyddad identitet? Jag skulle köpa en sak av en tjej, hon bodde en bit bort så skulle...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 283
Senast: Sassy
·
IT & mobiler Nån som spelar det? Ingen jag känner gör det och jag känner mig ensam :(
82 83 84
Svar
1 663
· Visningar
324 756
Senast: Jerseyite
·
Samhälle Var parkerar jag bäst? Hur är morgontrafiken in i Örebro från Västerås hållet? Borde jag räkna med några köer? Google Maps antyder...
Svar
17
· Visningar
1 167
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp