Fick samma visdomsord av en chef i våras. Den som aldrig gör fel gör sällan så mycket jobb heller. Det var väldigt bra ord att få med mig som ny på den tjänsten!Om du inte har gjort något fel har du aldrig gjort någonting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fick samma visdomsord av en chef i våras. Den som aldrig gör fel gör sällan så mycket jobb heller. Det var väldigt bra ord att få med mig som ny på den tjänsten!Om du inte har gjort något fel har du aldrig gjort någonting
jag önskar att jag hade det i huvet för ca 22 år sedan, så dags nu."Gift dig hur många gånger du vill, men passa dig jävligt noga för vem du skaffar barn med". Rådet fick jag i tidig tonår men har förföljt mig seda dess.
Det rådet borde fler leva efter. Det är så många som skaffar barn med någon som är så fel. Den personen blir du aldrig av med. Har sett många sådana fall nu när jag precis fått barn, och lider med dem.
Ja, det där är något som fascinerar mig, att det inte verkar ett dugg ovanligt att folk ser giftermål som en större grej än att skaffa barn… Helt obegripligt i mina ögon."Gift dig hur många gånger du vill, men passa dig jävligt noga för vem du skaffar barn med". Rådet fick jag i tidig tonår men har förföljt mig seda dess.
Det rådet borde fler leva efter. Det är så många som skaffar barn med någon som är så fel. Den personen blir du aldrig av med. Har sett många sådana fall nu när jag precis fått barn, och lider med dem.
Var inte rädd att fråga. "Det värsta som kan hända är att du får ett nej"