Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Tänkte lägga upp en film på min häst på fb men jag låter så fånig när jag pratar med henne... :o Skulle helst vilja sätta mig själv på...
Svar
4
· Visningar
1 329
Äldre Har funderat på vad som händer om alla som är invandrare slutar på sina jobb. Hur fungerar kollektivtrafiken, vården resturanger inkl...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
25 629
Senast: Sel
·
Skola & Jobb Japp, jag har fastnat… Vi har fått en fallbeskrivning som vi ska lösa. Kort och gott handlar det om en äldre person som har för lite...
Svar
11
· Visningar
1 016
Hemmet Jag har införskaffat mig en Roborock S5 max och är jättenöjd med den, tycker den städar helt okej och den absolut största fördelen är ju...
Svar
0
· Visningar
769
Senast: Wysiwyg
·
Svar
7
· Visningar
1 219
Senast: Bufera
·
  • Omröstning Omröstning
Samhälle Hittade ett ”test” och kom fram till att jag är heeelt fel person för det. :laugh: Är du rätt person? Gör testet här och berätta...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 980
Skola & Jobb Jag går i nian o ska praoa. Vill helst vara på nåt djurrelaterat. Har kollat de lokala veterinär kliniker som dock hade 18-årsgräns. Har...
2
Svar
35
· Visningar
2 050
Senast: Texaz
·
Hemmet Ja, beroende tedrickare som man är så används ju tesilarna en hel del... efter att jag använt dem brukar jag bara skaka ur teet i...
2
Svar
25
· Visningar
20 738
Juridik & Ekonomi Ska ansöka om sjukpenning men är osäker på hur jag ska fylla i perioden för det. Blev sjuk den 25/8 och var hemma 21 dagar, var till...
Svar
14
· Visningar
2 932
Skola & Jobb Det är dags att gå tillbak till kontoret från 1 oktober efter väldigt lång tid att jobba hemifrån på grund av pandemin. Vi har...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
8 954
Kropp & Själ Någon här som varit med om det? En nära vän till mig ska göra det snart och är orolig. Hur gick det? Komplikationer? Berätta gärna om...
Svar
15
· Visningar
2 114
Kropp & Själ Ni som jobbar med listor vid beslutstaganden, hur gör ni? Varje gång jag eventuellt försökt landar jag alltid i att saker som inte går...
Svar
11
· Visningar
699
Senast: Stefffie
·
Hemmet Är det nåt att ha? Jag tänker ett litet fyrkantigt för 1-2 personer, kan man hålla det varmt utomhus på vintern utan att ruinera sig...
Svar
17
· Visningar
2 131
Kropp & Själ Det är mycket snack om immunförsvar och folk som har dåligt sådant så här i coronatider. Hur vet man om ens immunförsvar är bra eller...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: fejko
·
Kropp & Själ Jag vill skaffa min första tatuering efter att ha tänkt på det i väldigt många år. Jag tänkte slå till på stort direkt och göra en...
2
Svar
23
· Visningar
2 970
Senast: Pilot
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Jag kom att tänka på detta idag när jag handlade kläder. Jag har aldrig haft för vana att tvätta nya kläder, har tyckt att det känts som...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 324
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Finns det några jurister här på buke? Jag har en treårig universitetsutbildning och jobbar som handläggare på myndighet men skulle vilja...
Svar
1
· Visningar
1 720
Senast: lykke
·
Hemmet Tänkte önska mig en liten men bra kolsyremaskin till julklapp. Önskar rekommendationer, tack 😊 Den får väldigt gärna vara stålgrå.
Svar
12
· Visningar
885
Senast: tott
·
Kropp & Själ Min idrottslärare (jag går i nian) sa idag att det är bra om man lyckas skapa ett träningsberoende under tonåren, så kan man hålla kvar...
2
Svar
22
· Visningar
1 805
Senast: emma-vsm
·
Samhälle Funderar lite kring treåriga ”Tim” vars fall väckt stor debatt dom senaste dagarna. Självklart väcker ett sånt här fall mycket känslor...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 834
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp