Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag suckar också mycket Blev tillsagd på en kurs en gång av en annan deltagare att det störde innan dess var jag inte medveten om detJag biter mig själv i kinden, oftast när jag är uttråkad. Dålig vana.
Sen är jag också en suckare utan att tänka på dig själv. Får ofta frågan om varför jag suckar, men jag brukar svara att jag bara andas .
Det här gör jag också, nära nog varje gång jag tar på mej skor! Inte annars men just då gör jag det.Jag gör som när man knyter nävarna fast med tårna. Och sen undrar jag varför jag har ont i fötterna så ofta...
Det där gör jag också, vart med om exakt samma sak.En gång när jag var typ 8 år, dvs en hel evighet sedan, så satt det en spindel på min handduk efter jag duschat vilket blev en mycket otrevlig upplevelse.
Än idag 25 år senare så skakar jag alltid handdukar, badlakan, filtar, tröjor. Allt som legat eller hängt, innan jag tar på mig det. Har inte ens tänkt på det själv att jag gör det för det är liksom rutin innan jag blev ifrågasatt. Har dock inte slutat med det
Just yoghurt brukar man väl behöva skaka dock? Annars blir det väl blask när man häller? Eller gäller det bara fil?Jag skakar mjölk, grädde och yoghurtförpackningar innan jag öppnar dem.
Lite fånigt när jag nån gång har grädde i kaffet och måste skaka tetran innan jag häller i.
Det värsta är att jag överfört ovanan till barnet. Som också skakar alla tetror innan hen öppnar dem.
Oj, ja det är en sak till som jag gör. Även om jag får en till mig av någon annan som redan har skakat innan, så skakar jag ändå innan jag öppnar och hällerJag skakar mjölk, grädde och yoghurtförpackningar innan jag öppnar dem.
Lite fånigt när jag nån gång har grädde i kaffet och måste skaka tetran innan jag häller i.
Det värsta är att jag överfört ovanan till barnet. Som också skakar alla tetror innan hen öppnar dem.
Det blir alltid kvar cirka 1-2 cm dryck i mina glas/muggar. Helt oavsett vad. Helt omedveten.
När jag ser det och är medveten brukar jag dricka upp det för sista Men tänker jag inte på det så är det utan undantag kvar.
Åh, jag också! Men jag skiftar, ibland skriver jag med tårna istället. Det är dock, såvitt jag vet, ingen annan som uppmärksammat det.Jag skriver i luften med pekfingret… ord eller namn jag hör. Kommer på mig själv ibland, och syster har gjort det till lite av en sport att komma på mig med att göra det
Åh, jag också! Men jag skiftar, ibland skriver jag med tårna istället. Det är dock, såvitt jag vet, ingen annan som uppmärksammat det.
Ha! Det gör jag med, och innan jag läste ditt inlägg var jag inte ens medveten om att det skulle kunna vara något märkligt. Kan inte riktigt förklara det. Det är som att jag vill spola ur kranen, men det spelar ju ingen roll för sen kommer ju vattnet som stått i rören istället... plus att det aldrig blir stående vatten i rören mer än några timmar på sin höjd, så fullkomligt meningslös vanaLåter kranen rinna i ett par sekunder innan jag häller upp ett glas vatten. Ibland kan det vara för att få fram rätt temperatur om jag nyligen använt varmvattnet, men oftast är det helt obefogat och bara en väldigt dålig vana. Kan dock inte förmå mig att låta bli.
Jag gör samma, har inte ens tänkt på det som en ovana.Låter kranen rinna i ett par sekunder innan jag häller upp ett glas vatten. Ibland kan det vara för att få fram rätt temperatur om jag nyligen använt varmvattnet, men oftast är det helt obefogat och bara en väldigt dålig vana. Kan dock inte förmå mig att låta bli.
Jamen precis, helt ologiskt! "Vill bara spola igenom lite så att vattnet är rent" - som att det någonsin varit något annat liksom!Ha! Det gör jag med, och innan jag läste ditt inlägg var jag inte ens medveten om att det skulle kunna vara något märkligt. Kan inte riktigt förklara det. Det är som att jag vill spola ur kranen, men det spelar ju ingen roll för sen kommer ju vattnet som stått i rören istället... plus att det aldrig blir stående vatten i rören mer än några timmar på sin höjd, så fullkomligt meningslös vana
Jag känner mig alltid lite hemsk för att jag slösar bort typ en deciliter vatten av ingen anledning allsJag gör samma, har inte ens tänkt på det som en ovana.
Jamen precis, helt ologiskt! "Vill bara spola igenom lite så att vattnet är rent" - som att det någonsin varit något annat liksom!
Jag känner mig alltid lite hemsk för att jag slösar bort typ en deciliter vatten av ingen anledning alls
Så gör jag också! det värsta är att jag har en tendens att hoppa färgade partier med. Så om någon färgar någonting som är extra viktigt...Jag läser aldrig rubriker eller underrubriker i texter. Förmodligen en lästeknik jag utvecklade som liten för att spara tid. Nu läser jag mycket i mitt jobb och det är verkligen dumt att hoppa över rubrikerna, för de hjälper ju till, men… Kan verkligen inte få mig till att göra det!
En fellow finger writer!