Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Hemmet Håller på att måla mina stolar klarrött, glansiga. Tyvärr så får jag ränder från penslarna och jag skulle vilja att de ser mer "doppade...
Svar
10
· Visningar
8 958
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Ja vi håller ju då på att göra om mitt rum... Mamma har ungefär 100000 idéer och blir mkt sårad när jag ratar många av dem :angel: Den...
Svar
18
· Visningar
2 335
Senast: Chili
·
T
Hemmet Håller på och gör en liten ansiktslyftning av vårt kök men kan inte riktigt besluta mig för vad jag ska göra med väggarna. Idag är...
Svar
11
· Visningar
6 537
Senast: trip
·
Hemmet Vårt vardagsrum är i desperat behov av ommålning och jag har beslutat mig för att ta tag i det så fort det blir varmt nog ute att man...
Svar
7
· Visningar
1 758
Hemmet Jag blir så trött på det här. Huset jag bor i har små fyrkantiga rum med två fönster och två dörrar i två av rummen samt köket. Med...
2 3
Svar
48
· Visningar
9 877
Senast: åke
·
Hemmet jag kräks på mitt opersonliga, omysiga sovrum... HJÄLP, vet att det finns väldigt duktiga människor här inne! Vill ha kvar sängen...
2
Svar
37
· Visningar
3 504
Senast: Sar
·
Hemmet Jag har snart lite pengar på mitt konto som jag tänkte lägga på att få ordning på mitt sovrum. Det som ska köpas är gardiner...
Svar
2
· Visningar
1 379
Senast: Sar
·
Hemmet Det här är långsökt som tusan, men finns det någon här som har IKEA:s vita Tundragolv hemma? Har spanat på det golvet ett bra tag nu...
Svar
18
· Visningar
13 068
Senast: Tassetass
·
Hemmet Vi har en liten varmvattenberedare och ordet snabbdusch har fått en helt annan innebörd. Eller snarare, en lite längre dusch kanske går...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: Farao
·
Hemmet Vi har lagt nytt klickgolv (trälaminat) i köket, och min sambo älskar att moppa. Problemet som uppstod är att när vattnet torkar in blir...
2
Svar
25
· Visningar
17 145
Senast: Gabbi
·
Hemmet Hur ofta gör ni rent era??? :) o har ni några gra tips på hur man får dom rena igen?? tog nyss ner min o den va ju allt annat än...
Svar
7
· Visningar
1 257
Senast: movi
·
Hemmet Det är tvättdag idag och jag tog precis upp ett lass rent att lägga undan. Vi har otroligt snålt om garderober här, 2 på 4 personer och...
2
Svar
22
· Visningar
5 031
Senast: MikaTela
·
Hemmet kan på ngt sätt få bort repor i parkettgolv (tror det är det jag har iaf ,trä med behandlat yta) ? Flyttade in för ett pr månader sen...
Svar
10
· Visningar
17 636
Senast: stranger
·
Hemmet Nån som vet hur mycket mer lyhört det blir om man tar bort plastmatta och spånskivor och bara har trägolvet kvar som troligen finns...
Svar
1
· Visningar
798
Senast: Sedna
·
O
Hemmet Det är nästan att t.om Martin Timell skulle vara välkommen på ett hembesök för jag är desperat! Har flyttat till ny lägenhet och det är...
Svar
5
· Visningar
1 156
Senast: movi
·
Hemmet Dagens mest korkade fråga :o men hur ser en blandare man kan koppla bänkdiskmaskin ut resp. en vanlig?
Svar
1
· Visningar
1 039
Senast: ang
·
Hemmet Jag startade för ett tag sedan? Den verkar iallafall borttagen. Handlade om hyra lägenhet? Vi hade en tvåa, men letar efter större...
Svar
6
· Visningar
1 021
Senast: doglover
·
Hemmet Jag och min sambo hade förr 120 säng med dubbla madrasser. Vi köpte till en sängstomme så det blev två 120 sängar alltså har vi nu en...
2
Svar
36
· Visningar
3 228
Senast: Maran
·
S
Hemmet Imorgon ska jag och pojkvännen in till stan och fördriva tiden och har då tänkt att gå och titta i lite inredningsbutiker, färgaffärer...
Svar
11
· Visningar
3 537
Hemmet Om man hittar en sån där "låda", dvs sommarstuga utan isolering och på plintar (eller liknande) blir det ruskigt dyrt att fixa till ett...
Svar
13
· Visningar
12 340
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp