Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet I köket har vi en såndär "vanlig" kryddhylla ovanför spisen. Den fungerar samtidigt som lucka till fläkten. (så hella kryddhyllan sitter...
Svar
8
· Visningar
4 571
Senast: voltis
·
N
Hemmet Piffade upp min vita tråkiga vägg i hallen lite Och så har jag planerat att sätta en spegel på den tråkvita väggen mitt emot i...
Svar
5
· Visningar
1 029
Senast: Xazo
·
Hemmet Nästa helg flyttar jag in helt hos min pojkvän i hans hus. Han har ett VÄLDIGT litet rum som inte användas vettigt nu utan istället ska...
Svar
12
· Visningar
2 118
Senast: MikaTela
·
Hemmet Nu ska jag och min sambo flytta och tänkte unna oss att köpa en ny soffa. I början var vi helt inne på en 2+3 i skinn. Men kraven har...
Svar
5
· Visningar
3 221
Senast: MaRomer
·
Hemmet såhär ligger det till. sovrumsgolvet är nyslipat, mörkbrun bets + lack är inhandlat (nästan på impuls..) men, vågar jag? :crazy: är...
Svar
15
· Visningar
2 617
Senast: vego96
·
Hemmet Fick min kakelugn OCH skorsten utdömd i går:cry:, fasiken, min viktigaste värmekälla (fast det känns lååångt till vintern iallafall!!!)...
2
Svar
24
· Visningar
9 211
Senast: Texaz
·
J
Hemmet Då jag inte hittar nån bra tråd där vi kan utbyta ideer för inredning av hemmets alla hörn och vinklar startar jag nu en :). Är själv...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: JumpForMyLove
·
Hemmet När jag köpte min lägenhet fick jag lite möbler från hon som bodde där innan, bland annat den här bokhyllan: jag ska fixa o dona lite...
Svar
17
· Visningar
1 473
Senast: lizan
·
Hemmet Jag söker en hylla man kan få i rejält med kryddburkar. Letat men hittar inget :crazy:. Dessutom ska det gå att få i burkar som är...
Svar
5
· Visningar
2 077
Hemmet jag och pojkvännen har just köpt ett monster till garderob på ikea. den är 236 cm hög och det är inga problem där vi bor nu, med...
Svar
3
· Visningar
2 815
Senast: hagel
·
Hemmet Här kommer lite bilder på lägenheten som jag och pojkvännen flyttade till i helgen :D Än så länge är det mycket kvar att göra, men jag...
Svar
7
· Visningar
974
Senast: Kivina
·
Hemmet Tror ni man kan få kostnadsförslag på vatten och avlopp utan att ha ett hus? Försöker räkna på vad huset får kosta om det inte finns...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Xzite
·
Hemmet I vårt stall har det varje sommar bott 3-4 svalfamiljer. Det är ju gulligt och vi låter stallportarna stå öppna hela sommaren så att det...
Svar
2
· Visningar
4 745
Senast: mian1
·
S
Hemmet Hej. Måste rensa min tankar då jag har kört fast i valet och kvalet av badkar. Eller snarare, jag har redan bestämt mig för...
Svar
1
· Visningar
1 197
Senast: KungTulle
·
Hemmet Har aldrig komposterat i hela mitt liv men har nu börjat fundera på hur vi ska kunna minska familjens just nu enorma sopberg. Givetvis...
Svar
13
· Visningar
1 593
Hemmet Vi ska göra om vårt badrum i sommar och vill ha massor med inspiration så visa bilder på era badrum nu!!!:bump::bump:
2 3
Svar
49
· Visningar
6 310
Senast: JustME83
·
Hemmet Har skrivit i omgångar om mina fd grannar som odlade upp och hägnade in en bit av vår mark som trädgård utan att vi visste om det. Det...
2
Svar
30
· Visningar
3 682
Senast: mian1
·
A
Hemmet ... förutom diskmaskin så blir det en del handdisk, som får stå och torka. Nu är jag väldigt trött på det fula diskstället i plast och...
Svar
13
· Visningar
1 457
Senast: Mammas
·
Hemmet Om man har ett äldre hus med betonggrund med fukt i källaren (då marken lutar mot huset på en sida och där det dessutom behöver bytas...
Svar
2
· Visningar
1 215
Senast: Sedna
·
S
Hemmet Vi har nu en fin parkett i större delen av lägenheten. I köket har vi sånt där underbart undergolv, brädor liksom. Vi skulle ju helst...
Svar
7
· Visningar
1 244
Senast: Sedna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka