Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Nu vankas våren och sommaren och jag vill ställa några mysiga möbler ute på min balkong. Problemet är att den är ganska liten! SÅ har ni...
2
Svar
23
· Visningar
11 433
Senast: Basilika
·
Hemmet vi ska mäta våran lägenhet, vi vet att man tar längden * bredden. men då har vi ett litet problem, vi vet inte vart vi ska mäta bredden...
Svar
2
· Visningar
960
Senast: MinIan
·
Hemmet Tanken är ju att vi ska ta oss i kragen och börja göra om lite här hemma. Inspirerad blir jag av att läsa dyra inredningstidningar som...
Svar
5
· Visningar
1 169
Hemmet Hur sköter man om trägolv bäst när man städar? Och tror ni man får ta egna bilder på en visning?
Svar
17
· Visningar
6 684
Hemmet Nu har jag bott i lägenheten i snart två år, och jag har aldrig varit nöjd med sovrummet :crazy: Det ska ju vara ett rum där man trivs...
Svar
6
· Visningar
1 714
Senast: Ava22
·
Hemmet Vi funderar på att anlita en firma för att göra lite här hemma. En firma har hittills erbjudit sig att komma och titta på det som ska...
Svar
2
· Visningar
1 173
T
Hemmet Har under våren målat om våra köksluckor och är nöjd med hur det blev, men det blir ju automatiskt att man börjar sortera undan lite mer...
Svar
5
· Visningar
1 142
Senast: trip
·
Hemmet Hejsan! Har ett svart vitrinskåp med glas på tre av sidorna och jag har stora funderingar på att måla skåpet vitt. Det är en matt yta...
Svar
9
· Visningar
4 785
Senast: Armani__
·
Hemmet Jag har just kastat iväg en herrans massa ljusstumpar ur köksskåpet som min sambo tydligen dratt på sig i största hemlighet. Jag...
Svar
9
· Visningar
4 083
Senast: Xazo
·
J
Hemmet Sitter och försöker rita en planlösning åt oss :) Men det går åt h-vete. Vi planerar köpa tomt och bygga hus men inget hus vi sett hos...
Svar
6
· Visningar
1 064
Senast: JumpForMyLove
·
S
Hemmet Vår hyresvärd har tidigare sagt nej till att man får göra fondväggar. I så fall så ska man betala det själv. Det har aldrig varit...
Svar
4
· Visningar
1 937
Senast: squirlett
·
Hemmet Så nu vill jag ha en bildtråd med era (och även googlade) fondväggar... Jag har ett helt hus att tapetsera och har hjärnsläpp. Har...
Svar
7
· Visningar
8 106
·
Hemmet Jag har köpt ett gammalt runt bord med stolar. Tänkte måla dem vita. Ännu har jag inte bestämt mig om jag vill ha dem shabby chic, så...
Svar
3
· Visningar
2 188
Senast: Gefjun
·
Hemmet Vad kan man vänta sig av en bostadsrätt på 60 kvm där det bor två personer? Jag sitter och letar efter lämpliga elleverantörer, och då...
Svar
11
· Visningar
2 019
Senast: Sedna
·
Hemmet Kan man tvätta ett par sneakers i tvättmaskinen? Alltså ett par "tyg-gympaskor" som egentligen ska vara vita, men som är lite väl...
Svar
2
· Visningar
787
·
Hemmet I förrgår fyndade jag denna underbara :love: stol, fanns bara en, det står made in Denmark. Går det att identifiera närmare vem som...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: karindk60
·
N
Hemmet Jag håller på att renovera lägenheten lite.. Har fått upp en fin fondvägg i sovrummet: Resten av rummet är helt antikvitt och...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Maran
·
S
Hemmet Vi ska väl ha lite indiskt i vardagsrummet och nu har jag kommit på den briljanta idén, då vi inte har några djupa fönster att göra till...
Svar
4
· Visningar
1 400
Senast: Gabbi
·
Hemmet Just nu är jag inte nöjd med något av våra rum. Jo, badrummet. Men hur kul är det? Sovrummet vill jag inte ens tänka på, där är jag...
2
Svar
39
· Visningar
5 699
Senast: Agapi
·
Hemmet Jag har under årens gång samlat på mig en anseenlig mängd trasmattor - och jag älskar dem alla! Detta får till följd att de ligger...
2
Svar
20
· Visningar
15 442
Senast: ang
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar