Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Hur blev det, visa gärna bilder! Funderar på att slänga på vitfärg på mina 4 olikfärgade och solblekta hyllor...
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: kvandi
·
Hemmet Som rubriken anger så har jag tänkt tillverka en egen sänggavel men när jag satte mig ner och funderade på designen så tyckte hjärnan...
2
Svar
34
· Visningar
32 728
Senast: Xzite
·
Hemmet Tänkte sätta upp både hästens och hundens prisrosetter, men jag har ingen lust att ha dem uppspända på ett snöre på väggen á la...
Svar
8
· Visningar
8 646
Senast: moiran
·
J
Hemmet Vi ska flytta till en lägenhet om någon månad, den är under renovering just nu. Nytt golv får vi i kök, vardagsrum, hall osv men inte i...
Svar
4
· Visningar
1 287
Senast: Revontuli
·
Hemmet I sommar ska jag ge mig i kast med att förnya och renovera lite av det jag har stående. Som äkta student har jag nu lagt vantarna på en...
Svar
2
· Visningar
4 741
Senast: maria85
·
G
Hemmet Jag letar efter en liten vit bänk som ska stå på kortsidan på min balkong. Var kan jag hitta det? Ryggstöd eller ej spelar ingen...
Svar
7
· Visningar
4 001
Senast: glee
·
Hemmet Har ett fint soffbord som jag köpt på loppis men två av benen är en aningens vingliga. Har skruvat åt alla skruvar jag hittat men de...
Svar
2
· Visningar
1 201
Senast: åke
·
Hemmet Hade för ett tag sen en tråd om min rum-makeover som fick mycket protester, då jag valde att ha svart och rött på väggarna ;) Skolåda...
Svar
10
· Visningar
1 784
Senast: Chili
·
Hemmet Nån som har tips på vad man kan använda för material?
Svar
6
· Visningar
1 984
Senast: MissFideli
·
Hemmet En ego-tråd för mig! Så här började sovrummet Hårt-i-magen-brunt och tydliga lagningar efter en hylla ovanför sängen (det vita...
2 3
Svar
57
· Visningar
7 812
M
Hemmet Nån som har en bra lösning på hur man tillverkar sin egen rullgardin? Någon form av vikgardin går också bra. /Madde
Svar
4
· Visningar
4 129
Senast: MaddeLen
·
Hemmet Nu verkar klädseln till min Ektorpsoffa ha gett upp. Har den vita klädseln och den har funkat bra, men efter 2 tvättar så blir den...
Svar
2
· Visningar
1 293
Senast: Maran
·
Hemmet Jag och min sambo håller på att renovera vårat blivande hus. Vi är runt och kollar på olika saker och just nu diskuterar vi vad som är...
Svar
2
· Visningar
4 312
Senast: Mimsan
·
Hemmet Jag letar mig fördärvad :( Min mamma önskar sig en dörrmatta med texten "Oh no, not you again" (eller liknande, minns ej till 100%)...
Svar
11
· Visningar
3 188
Senast: Zaria
·
R
Hemmet Tänkte måla om i hallen, den här färgen som är nu är mycket speciell. Den uppfanns genom att jag valde den ljusgula tapeten, bad sen...
Svar
15
· Visningar
1 154
Senast: Revontuli
·
Hemmet Hittade ett gäng rätt ruggiga gamla stolar i min mors källare, som jag bestämde mig för att gå lös på med lite färg och tyg. Så här...
Svar
9
· Visningar
1 257
Senast: Shenzi
·
Hemmet Jag är i sjukt stort behov av en soffa. Inte nu men den kommer att köpas i sommar eller höst. Jag vill inte ha en liten billig...
Svar
7
· Visningar
2 792
Senast: jacko
·
Hemmet Satte upp en hylla i köket inatt :angel:, har inget vägguttag vid fönstret, så jag har inte haft nån myslampa där inne. Men nu så!! Det...
Svar
2
· Visningar
837
Senast: MissFideli
·
Hemmet Lägg upp bilder på era rum ur lite olika vinklar, jag behöver inspiration.
Svar
9
· Visningar
1 240
Senast: Barbabelle
·
Hemmet Om man inte hittar några bra sovrumsgardiner, då designar man egna. :D De är inte riktigt klara, ska eventuellt göra nån liten grej...
Svar
15
· Visningar
1 265
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp