Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Börjar tröttna på fyra vita väggar nu. Funderade tidigare på att tapetsera en fondväg, men jag är lat och har tummen mitt i handen så...
2
Svar
23
· Visningar
2 787
Senast: EHME
·
Hemmet Jag funderar på att använda hyllsystemet "Lack" från IKEA för att ha som tv-bänk. Jag tänkte då köpa två stycken av dessa och ställa...
Svar
16
· Visningar
2 392
Senast: chrysler
·
C
Hemmet Jag vill se hur ni har de hemma hos er i era sovrum och vardagsrum! Kom igen buke, släng in lite bilder och ge mig lite inseperation!! :d
2
Svar
37
· Visningar
4 692
Senast: Niangi
·
Hemmet Vi ska måla tak, väggar, köksluckor och några möbler i samma rum vitt. Jag har ju förstått att det bästa resultatet blir att ha en...
Svar
4
· Visningar
1 029
Senast: Milou
·
Hemmet Efter tråden på Förälder med bra texter på mammatröjor samt tråden på ÄU där någon frågade vart man kan beställa dylika tröjor började...
Svar
3
· Visningar
1 128
Senast: johannea
·
Hemmet Nu är vi i fixartagen och ska slipa vårat gamla furubord och stolar. Vi ska senare måla köket helt vitt och jag gillar shabby chic...
2
Svar
21
· Visningar
2 596
Hemmet Jag tillhör en av dem som aldrig har brytt mig om att fixa farstukvisten utan den brukar bli belarmad av stövlar, sopor, leksaker osv...
Svar
11
· Visningar
5 928
Hemmet Nu har vi äntligen flyttat :D Tog lite bilder när vi bara fått in lite få prylar. Ska ta nya sen när vi packat upp allt, för nu är...
Svar
9
· Visningar
1 336
Senast: cili
·
A
Hemmet Om vi börjar med tanken att det inte är något som egentligen är "rätt" eller "fel", om man nu inte slaviskt följer senaste...
Svar
10
· Visningar
1 297
Senast: NinisE
·
Hemmet Ja, vart hittar man det om man bor i en stad som inte har det bästa utbudet av tyger? Inte ska det vara vilka ankor som helst, utan...
Svar
3
· Visningar
1 336
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Kan inte ändra rubrik, skall ju stå uppiffning! Hej! Har nu äntligen fått en egen lägenhet som fövisso är en bra grej, MEN det...
Svar
5
· Visningar
1 078
Senast: Draumsyn
·
Hemmet Jag har haft den här blomman så länge jag kan minnas men har ingen aning om vad det är för blomma. Nu är första gången den blommar...
2
Svar
27
· Visningar
3 951
Senast: Beppo
·
Hemmet Har ni nått bra städtips att ära oss andra med? Nått som ni/du tycker ger den extra glansen liksom? Skriv det här!! Mitt tips är...
2 3
Svar
40
· Visningar
16 376
Hemmet Jag letar efter en snygg picknickväska. (väska med kylfack och plats för tallrik och bestick m.m.) Finns det någon som har sett någon...
Svar
5
· Visningar
3 237
Senast: ainasoja
·
Hemmet Fy fasen vilket jobb det är, att flytta! Jag och sambon håller på att flytta för fullt till vår första riktigt gemensamma lägenhet. Har...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: turbofling
·
Hemmet vi bor i en hyreslägenhet på andra våningen. När vi flyttade in för ett och ett halvt år sen fanns det en tunn spricka som var mycket...
Svar
2
· Visningar
1 148
Senast: Comfort
·
Hemmet Jag misstänker att det finns fler än jag som ständigt renoverar men aldrig blir riktigt färdig. De där listerna och dörrfodren som...
Svar
12
· Visningar
1 407
Senast: Nafayette
·
E
Hemmet Jag och sambon håller på att renovera lägenheten och nu vill jag ha massor av inspiration! Hur ser det ut hemma hos er? Vad har ni...
Svar
2
· Visningar
985
P
Hemmet Inredning är det roligaste att shoppa. Självklart så behöver vi en shoppingtråd. För lite inspiration... :D Lägg upp bilder på...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Agapi
·
Hemmet Någon som köpt hus + tomt av något husföretag? Alltså ett sånt nyckelfärdigt hus eller vad de heter. Eller kanske någon som jobbar på...
Svar
1
· Visningar
1 772
Senast: mino
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Att curla eller inte curla sina barn
  • Gamla trotjänare
  • Pusseltråden

Hund, Katt, Andra Djur