Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag älskar borden vid fönstren, men jag börjar känna att vardagsrummet är övermöblerat. Inte alltid, men ibland :D Ska jag ta bort...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 444
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Jag behöver köpa lampor till hall och vardagsrum/sovrum (jag har en fin taklampa som ska bo i sovrummet eller vardagsrummet, men jag har...
Svar
5
· Visningar
1 122
Senast: Houdinie
·
Hemmet Nu är jag i flyttartagen igen! :angel: Efter lite strul med hyresvärden så har vi varit och kollat på andra hus och fick idag besked...
2
Svar
21
· Visningar
5 647
Senast: MikaTela
·
Hemmet Japp... som en del av er säkert minns så kastade jag in envishetshandduken & flyttade tillfälligt hem till mina päron för lite mer än...
Svar
18
· Visningar
1 896
Senast: Villeroy
·
Hemmet Vi ska renovera lite hemma, och vi har spännpapps tak i två av vardags rummen, huset är byggt ca 1945, och det är väl inte renoverat...
Svar
18
· Visningar
12 496
Senast: Apache
·
J
Hemmet Bor i hyresrätt så kan inte göra om massor men tänkte få hela köket att gå i svart, grått och vitt och funderar nu. Vilken färg bakom...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: JumpForMyLove
·
C
Hemmet Har 3 spegeldörrar och 2 karmar som jag vill få trärena. En dörr till toa, en till sovrum och den utan karm blir en skjutdörr till...
Svar
2
· Visningar
6 542
Senast: ChristinA
·
Hemmet Idag ringde mäklaren och de har bokat in ett möte på banken den 1/8 kl 10:30. Vad gör man då? :o vi har betalat handpenningen och nu...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: jerseyko
·
J
Hemmet Tips jag fick var att göra ett schema och pricka sen av det jag har gjort. Lät lagom roande att få det på papper men tänkte vi gör en...
2
Svar
21
· Visningar
4 089
Senast: nilema
·
Hemmet Vi funderar på att installera centraldammsugare och vill gärna ha tips på vad man ska tänka på och om något speciellt märke...
2
Svar
20
· Visningar
2 335
Senast: Sar
·
Hemmet Hittade en gammal tapet i källaren hos mina föräldrar, de har bott i huset i 22 år och den tapeten satt inte uppe nånstans när dom...
Svar
2
· Visningar
772
Senast: wtf
·
Hemmet Måste man alltid gjuta plintar för att bygga en altan? Jag vill unvika att gjuta plintar eftersom jag har berggrund och i sånt fall...
2
Svar
25
· Visningar
12 591
Senast: Fodong
·
Hemmet Jag ska köpa en ny soffa och har hittat en på rea som inte riktigt, eller snarare inte alls, är rätt färg och funderar nu på hur viktigt...
2
Svar
23
· Visningar
2 468
Senast: lizan
·
Hemmet Jag tittar öht inte så mkt på tv, men jag gillar Simon och Thomas i TV3. För det mesta blir det ganska snyggt! (Nu ser jag någon...
Svar
18
· Visningar
2 423
Senast: Armani__
·
Hemmet Har haft förskräckliga strukturtapeter i mitt sovrum som var där när jag flyttade in. Nu har jag rivit ner dem men bara fått med...
Svar
8
· Visningar
1 524
Senast: Görel
·
Hemmet Jag har tänkt klä om lite stolar och skulle behöva ett bra möbeltyg. Är det någon som har något tips, på någon hemsida där man kan...
Svar
12
· Visningar
7 961
Senast: MissFideli
·
Hemmet Vad tror ni om den här tapeten i fast i gammelrosa utförande (hittade tyvärr ingen bild på den färgsättningen på nätet) i vårt kommande...
Svar
4
· Visningar
3 182
Senast: Sar
·
Hemmet Jag är relativt nyss inflyttad i min pojkväns lägenhet. En charmig takvåning med snedtak som startar 1.20 m upp på väggen. Alla raka...
Svar
2
· Visningar
1 035
Senast: Zodium
·
Hemmet Jag vill ha en ny dyna till kökssoffan i matsalen, vet ni om man någonstans kan beställa en ny stor dyna till soffan, eller om man är så...
Svar
7
· Visningar
2 734
Hemmet lutar oroväckande nedåt:o:crazy: Jag vet inte, är det normalt att man, när man bygger balkongen gör så att den lutar lite så att...
Svar
6
· Visningar
3 735
Senast: Kivina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka