Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag ska sätta upp högtalare som väger sex kilo styck. Vardera ska sättas upp med två skruv. Bakom de fantastiskt fula beigegula...
Svar
4
· Visningar
6 304
Senast: Kuckeliku
·
K
Hemmet Det finns lådor och hyllor i alla tänkbara material och utformningar som är specialgjorda för att passa CD-skivor, DVD-skivor...
2
Svar
36
· Visningar
4 401
Senast: Kimz0r
·
Hemmet Jag har en fågelbur i trä som jag tänkte ha råtter i :)! Buren är ett hemma bygga så jag har fått rekomenderat att lacka med golv lack...
Svar
1
· Visningar
1 308
Senast: Winni
·
Hemmet Om ni hade haft ett splajsans nytt hus med en splajsans ny trappa, gjord i ganska billigt trä som ser ut ungefär som furu i färgen, vad...
Svar
13
· Visningar
2 812
Senast: Sar
·
B
Hemmet Känner att jag behöver ha eran åsikt om min situation. Jo så här är det: Jag har varit och tittat på ett hus. I huset är det en lägenhet...
Svar
3
· Visningar
909
Senast: bullmamma
·
Hemmet Gaah.. Jag har världens brist på fantasi.. Vill ha nya gardiner i vardagsrummet, har haft samma i princip sedan vi flyttade in (dec...
Svar
2
· Visningar
1 020
·
Hemmet Någon som har några förslag på klätterväxt (krukväxt) som klarar sig utan solljus mer än möjligtvis nån gång ibland? Skulle vilja ha en...
Svar
1
· Visningar
1 006
Senast: Carolus
·
Hemmet går det att göra vettigt med en taklutning på 27 grader? Är det nån som har provat? Blir det ruskigt dyrt? Vi har ett väldigt litet...
Svar
6
· Visningar
3 472
Senast: maiagull
·
Hemmet Jag söker en oval spegel med mörk ram och "antik känsla". Vart tusan hittar man dylikt? Jag har letat på loppisar och second hand men...
Svar
8
· Visningar
1 098
M
Hemmet Nån här dom har en jacuzzi? vad kostade det, lägg in bild och berätta :D
Svar
4
· Visningar
5 631
·
Hemmet I morgon flyttar jag in i min nya lägenhet och såklart måste den ju målas om och donas med! Har kikat på tapeter att ha som fondvägg...
Svar
11
· Visningar
2 514
Senast: JumpForMyLove
·
Hemmet Vi har sprickor i taket :( Kan man fixa dem? Det är putsat. Putsaren var där igen igår och smetade på spackel eller nåt men de ser...
Svar
11
· Visningar
2 802
Senast: vindvissla
·
Hemmet Om vi ska måla garderobsdörrarna hemma. Ska vi måla dem i vitt vitt eller i antikvitt?
Svar
9
· Visningar
1 002
Senast: Brandgul
·
Hemmet Satte upp en hylla i lägisen, ser så vuxet ut;). MEN, vad ska jag ha i den, vad skulle ni haft? Tips, ideer, bilder, bara kör på!
Svar
9
· Visningar
1 592
Senast: MikaTela
·
Hemmet Jag har tröttnat på mina moderna Ikea-möbler och ska ägna min semester åt att göra om bl a sovrummet hemma. Tycker det är otroligt...
2 3
Svar
56
· Visningar
9 046
Senast: veronican
·
Hemmet Ja, kan ni tipsa på bra möbel-loppis, möbellador, secondhand-möbelbutiker etc inom bilavstånd från Uppsala? Jag behöver: - Köksbord...
Svar
11
· Visningar
3 131
Senast: Houdinie
·
V
Hemmet Parkettgolvet i vårt vardagsrum börjar se torrt/ledset ut. Längre fram ska det slipas och lackas om, men jag undrar om någon vet nån...
Svar
8
· Visningar
11 071
Senast: åke
·
C
Hemmet Vi har tänkt oss att ha plattor i hela markplanet i vårt hus som vi just totalrenoverar. Jag vill gärna ha skiffer, tycker att det är...
Svar
17
· Visningar
3 891
Senast: ChristinA
·
Hemmet Vi har tagit ner ett antal gigantiska tujor, och stammarna är på sina ställen ganska rejäla (för att vara tujor som jag har sett :D )...
Svar
7
· Visningar
19 317
Senast: MittNyaJag
·
M
Hemmet Vi har rivit ut halva huset och håller på att gräva ut för att sen gjuta nytt golv och resa nya innerväggar mm. Är det någon mer som...
2
Svar
28
· Visningar
2 141
Senast: ChristinA
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar