Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet du hur gammal byrån är?
Frågade pappa och han säger att hans farmor och farfar hade den först, så den är köpt någon gång på 20-talet.
Tack för feedback!
Det ska bli kul att se hur byrån kommer se ut på ben, berättade för sambon igår att jag tänkt sätta ben på den och både han och jag tycker nog att byrån är så stor och tung att man har svårt att se framför sig hur den ska passa i ben... men jag hoppas det blir bra! Gäller bara att det är rätt ben, de får nog inte vara för tunna, varken för utseende eller praktiskt sett.
Jag har varit så inne på att ha en sockel men hela byrån skulle nog se sötare ut på ben.
Hur höga är er byrås ben? Satt de på byrån eller har ni satt dit dem?
Vart hittar man ben tro?
Din byrå är gjord i gustaviansk stil (eller åtminstone beslagen, men den är i övrigt nätt, enkel och rak, vilket gör att jag skulle kalla det för gustaviansk stil). Den är inte särskilt gammal, men det spelar ju ingen roll, huvudsaken är att du tycker om den.
Benen ska vara nätta fyrkantiga avsmalnande (tänk lätt konformade) och knappt 15 cm höga för att passa in.
Ursäkta att jag slänger mig in i detta så här på "efterkälken" men jag tycker att du ska sätta runda fötter på din byrå. Har lite svårt att förklara men det är som ovalt runda, inte klotrunda, bollar som ofta förekommer på äldre rustika möbler. Hoppas innerligt du kan se framför dig vad jag menar....Byrån är för rustik för smala ben.