Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi ska tapetsera om i vårt lilla lilla kök/kombinerade hall. Vill ha något ljust då rummet är så litet, men vi har barn och tre hundar...
Svar
4
· Visningar
1 322
Senast: Winni
·
Hemmet Jag har ett litet fönster mellan sov/vardagsrummet och kokvrån som ser sådär lagom trist ut (precis som resten av lägenheten iofs, men...
Svar
14
· Visningar
2 166
Senast: gul_zebra
·
Hemmet Snart (eller ja, om 2-3 veckor) ska jag flytta till egen lägenhet :banana: Men, med den beslutsångest jag har så känns det som om det...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Jag blir galen. Håller på att måla om i köket och galningen som bott här före mig har "spacklat" skruvskallar och spikhuvuden med...
Svar
1
· Visningar
956
Senast: Elektron
·
Hemmet Vi håller på med en light renovering av köket. Tak, väggar, kakel samt möbler blir målad i en bruten vit färg. Köksbord samt stolar är...
Svar
9
· Visningar
2 821
Senast: Tassetass
·
Hemmet Nu har vi äntligen bestämt oss för att måla våra köksluckor! :) Ska lämna in dom för sprutlackering så om 2-3 veckor kommer vi ha ett...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
11 715
Senast: Agapi
·
C
Hemmet någon som har eller vet om det är möjligt att måla gavlarna på en stringhylla? har hittat ett stort bokhylls system med 5 golvgavlar men...
Svar
2
· Visningar
4 868
Senast: cämela
·
Hemmet Någon som har gjort det? Hur blev slutresultatet och hur pass hållbart är det? Kan tänka mig att vattnet runt diskhoar riskerar att göra...
Svar
11
· Visningar
12 173
Hemmet 1 september flyttar jag och sambon till ett nytt hus som vi ska hyra. Jättefint förutom i sovrummet där det är vävtapeter på vilka förra...
Svar
5
· Visningar
3 385
Hemmet Vi har en ful vägg i vår nya lägenhet. Vi tänkte dölja det med en "fondvägg" av tyg. IKEA har passande stålvajer för upphängning. Är...
Svar
5
· Visningar
6 147
Senast: Winni
·
Hemmet Jag och min sambo flyttade i juni till en ny hyreslägenhet. En helt nyrenoverad och väldigt fin lägenhet på alla vis, dock med endast...
Svar
9
· Visningar
1 279
Senast: pimy
·
Hemmet Köpte ju ett en gård med ett gammalt renoveringsobjekt till hus för ganska så precis ett år sen. Vi håller ju på med tusen saker men...
Svar
18
· Visningar
5 431
Senast: malumbub
·
Hemmet Jag är på jakt efter smala höga plastbackar med lock. Är tänkta att förvara hundmaten i men jag har inte så mycket plats i köket...
Svar
7
· Visningar
2 910
Senast: Pia
·
K
Hemmet Den höga, smala. Hur många "hål" är det utfräst i undersidan av hyllplanen på er BENNO?
Svar
13
· Visningar
1 843
Senast: Cattis_E
·
S
Hemmet :Var uppe på pappas vind häromdagen och fyndade lite... Hittade ett slitet gammalt blombord (tror jag). Det var grönmålat och...
2
Svar
22
· Visningar
2 482
Senast: Sar
·
Hemmet Ja det är vad jag håller på med. Och har kommit så långt att jag nu funderar vad jag ska behandla den med. Det är en jätte gammal...
Svar
7
· Visningar
8 018
Senast: Qodrofenia
·
Hemmet vad har man mest nytta utav? sitter o försöker planera mitt blivande studentrum, så att jag vet vad jag vill ha när jag väl ska...
Svar
15
· Visningar
2 682
Senast: nexxa
·
Hemmet Medans spacklet i badrummet torkade en vända så tog jag en sväng till Plantagen då jag tröttnade på min trista balkong. Lite...
Svar
19
· Visningar
4 624
Senast: Xzite
·
Hemmet Jag ska slipa trägolv här i huset, då dessa är fruktansvärt slitna. Men vad rekomenderar ni att jag gör sen? Golven i tre rum är typ...
Svar
14
· Visningar
5 790
Senast: Zizzy
·
Hemmet Jag har länge försökt få ordning på fönstret i vardagsrummet utan att riktigt lyckas. Till slut så gjorde jag som indian_charlie (tror...
Svar
10
· Visningar
1 067
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023