Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Usch vad svårt det är att hitta SNYGGA gardiner som passar... Så nu får hela buke hjälpa mej. Släng in bilder på snygga gardiner...
Svar
13
· Visningar
1 816
Senast: Brisa
·
Hemmet Jag och sambon är lite sugna på att byta golv i hallen, och funderar lite på hur svårt det egentligen kan vara. Idag har vi en matta...
2
Svar
22
· Visningar
2 835
Senast: LinnK
·
Hemmet Var inte säker på var denna tråd skulle ligga, så mod får flytta den om det blev fel. En av mina drömmar är att inreda en ladugård till...
2
Svar
25
· Visningar
2 689
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Är så sanslöst trött på mitt kök så det finns verkligen inte. Visst jag kan köpa nytt men som student finns det roligare saker (och...
Svar
4
· Visningar
1 127
Senast: FadeAway
·
N
Hemmet Tjenix Har ett skinn (nötkreatur) som jag personligen gillar ganska mycket som legat ihopvikt (morr :mad:) några dagar och således...
Svar
1
· Visningar
936
Senast: pimy
·
Hemmet Ja att städa är något av det tråkigaste jag vet, men man måste göra det ändå. Med mycket saker på liten yta så blir det lätt överfullt...
Svar
4
· Visningar
1 295
Hemmet Kan man måla en GAMMAL korkmatta? Med vad för färg? Resultat? Dottern vill ha ett cerise-färgat golv....
Svar
18
· Visningar
21 852
Senast: Mammadutt
·
Hemmet Sitter o tittar på en repris just nu och funderar över följande. Finns det människor som verkligen kan stå ut med att någon kommer in...
Svar
17
· Visningar
1 522
Senast: Luff
·
Hemmet Nu börjar hösten komma... dags att ta tag i målning/tapetsering. http://www.pixbox.se/alb878414 bilder hur det ser ut nu. Ska även göra...
Svar
11
· Visningar
1 433
·
Hemmet Finns det såna? Hur funkar storleksanpassningen och ser de okej ut? Var finns de? Behöver dölja att soffan förvandlats till...
Svar
15
· Visningar
4 541
Senast: Lenita
·
Hemmet Jag fick för mig att fixa lite ny färg i mitt badrum och få ordning på det så Projekt Sänggavel får vänta en stund. Att göra... Lägga...
Svar
15
· Visningar
2 782
Senast: Xzite
·
Hemmet Snart är hela huset snart renoverat, eller renoverat.. Vi har gjort om rummen :D Kvar är badrummet och toaletten. Tänkte dela med...
2
Svar
25
· Visningar
2 482
Senast: Agapi
·
Hemmet Här kommer två frågor som inte har med varann att göra men jag kör de i samma tråd iaf PV och jag håller på med flytt till vår...
Svar
12
· Visningar
1 242
Senast: pimy
·
Hemmet Jag och sambon bor nu i lägenhet, men kikar runt lite på hus. Ingen brådska, men springer vi på något lämpligt objekt till hyfsade...
2
Svar
23
· Visningar
2 400
Senast: Armani__
·
Hemmet Och vad är det egentligen? Att söka på bets var ingen höjdare :D
Svar
7
· Visningar
4 454
Senast: vindvissla
·
Hemmet Mitt drömhus är en gammal missionskyrka eller liknande, ska jag bo i hus så ska jag ha ett sånt annars får det vara :p till sambons...
Svar
12
· Visningar
1 356
·
Hemmet Någon som har erfarenhet av det? Alltså ej att sätta upp ett Trivselhus, Myrsjöhus o.s.v. utan att i samråd med snickare designa och...
2
Svar
20
· Visningar
3 307
Senast: AKB
·
Hemmet Kan de göra någon skada? Vi har massor av fladdermöss uppe på vinden, under takpannorna på norrsidan av huset och i vedboden. På dagarna...
Svar
5
· Visningar
1 889
Senast: tanten
·
Hemmet Det här är vår hall. Numer råder det kaos, då huset vi bor i från början bestod av två lägenheter med liten hall, trapphuset var bara...
Svar
5
· Visningar
1 770
C
Hemmet Vart brukar ni handla fina posters? Har precis skaffat lägenhet och har varken lust eller pengar att köpa riktiga tavlor utan tänkte...
Svar
17
· Visningar
1 510
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Utreda för allergi eller inte
  • Akvarietråden V