Lägga nytt golv

Sv: Lägga nytt golv

Det negativa med laminat, det blir satans golvkallt..... därför kommer jag aldrig sätta det igen. Kanske mysigare i lägenhet, men absolut inte i hus.

Det där håller jag absolut inte med om,
vårat laminatgolv i köket tror alla som hälsar på att vi har golvvärme,
men det har vi inte.

Vi har laminatgolv som ser ut som klinker ifrån byggmax.
Mjukt o skönt att gå på, varmt att gå barfota.

Lätt att lägga, gick fort.
Då limmade vi ändå i klick'fästena så att vi skulle vara säkra på att det inte kunde komma ner vatten o fukt om vi skulle söla på golvet eller skura 'för ordentligt'.

Sv: Lägga nytt golv

Varmt å varmt vet jag inte :D

Jag frös på samma golv innan när vi hade ngn slags matta.

(dock så ligger den kvar under nu, sen golvfoam och sen laminatet så det kanske är därför det är varmt å bra?)

Vi bor iofs i ett tegelhus så det är inte så dragit i hörnen som det kan vara i gamla trähus tex.

(I mammas förra hus blev man alltid förkyld om man satt länge vid ett visst hörn i huset.. :eek: :D )

Liknande trådar

Hemmet I mars ska jag flytta från ma hoodz i förorten in till en lite större etta mitt i smeten inne i stan. Eller i alla fall närmare smeten...
2
Svar
31
· Visningar
14 020
Senast: Stereo
·
Hemmet Vi ska till att renovera hallen nu under semestern och jag tror bestämt att vi kan behöva lite hjälp med tips och trix. Framförallt med...
Svar
1
· Visningar
735
Hemmet Vi har ett fuktskadat parkettgolv i vårt vardagsrum och jag tänkte få föreningen att betala det, men OM de inte gör det så har jag...
Svar
4
· Visningar
2 230
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2024