Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev till slut Tundra från IKEA, ekmönstrat. Väldigt lätt att lägga men lite plastigt att gå på. Kostade drygt 4000 för hela lägenheten om jag inte minns fel, men la aldrig golvet i hallen då det blev krångel med garderobsdörrar som var för låga för att nya golvet skulle få plats under. Gick nog på ganska prick 4000 för bara kök och vardagsrum inklusive nya golvlister. Så väldigt värt det!@Stereo får man fråga hur det gick med detta? Vad blev det för golv och vad blev kostnaden? Bild?
Grattis till nya lyan!Två andra lägenheter som jag också kollade på i samma kvarter hade trägolven kvar, så jag undrar lite om golven blivit skadade i min lägenhet och det därför las in mattor.
@Stereo vilken skillnad det blev!
Grattis till nya lyan!
Tack! Har bott här i över två år nu och har börjat planera för flytt igen. Skulle absolut lägga nytt billigt golv i nästa hyresrätt om det skulle behövas, väldigt lite jobb för så stor skillnad. Visste faktiskt inte att det var så himla enkelt att lägga golv nuförtiden!Det blev ju enorm skillnad! Härligt! Och grattis till nya läggan!