Renoveringstråden

Sv: Renoveringstråden

Måste ju fråga medans jag kommer ihåg, vad är det för färgkod på era köksluckor nu? Ska skriva upp så jag kommer ihåg till framtiden vart så sugen på att lacka om vårat nu :angel:

Men vad i hela friden har du klätt dig i? :rofl: Fint resultat på väggarna!!

Hahaha!

Jamen, *fniss*.. vi skulle bara åka ner och maskera upp lägenheten, men så fick vi ett ryck och kom på att det hade varit skönt att grundmåla första lagret eftersom det ändå skulel bli så många varv till.

Så vi tog på oss soppåsar och gjorde hål, satte även påsar på fossingarna, och du skulle sett mitt skärp!

Det måste jag ju försöka hitta en bild på!:D

Så, vad gillar du min nya kollektion, finns i butik redan nu!;)

Färgen heter antikvit men nu hittar jag tyvärr inte lappen med färgkoden... :( Ska se om den dyker upp så småningom. Annars kan du ringa Luleå industrilackering och höra med dom! :)

Ni har det så superfint i eran lägenhet!
När de lackade om era luckor, spacklade de igen de gamla hålen från handtagen då? Som det ser ut nu har jag nämligen tre hål på varje lucka, ett från de gamla knopparna och två från de nya handtagen. Skulle gärna vilja få bort de gamla knopphålen.

Tack! :)
Japp, man fick kryssa för de hål man ville de skulle spackla igen. De erbjöd sig också att borra hål för nya handtag. Superbra :)

Liknande trådar

Anläggning Hej! Jo nu är det min tur, min familj har köpt gård:love: Och vi flyttar in 1 april:love: Men nu börjar ju tankarna gå på hur allt ska...
2
Svar
31
· Visningar
3 383
Senast: LillaMusse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023