Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måla kakel... Kan man det? Berätta vilken färg, hur hållbart blir det . Har själv en furudröm med blått kakel med asful bård i mitt kök och vi ska inte renovera det på ett par år iaf (en bit ner på prioriteringslistan) men att måla kaklet vitt vore underbart!!!
Wow, nått för mig!! Är äckel trött på vårt tråkiga brun beiga äckliga kakel.
Kan man måla på vilket kakel som helst?
Vad ska man ha för färg efter grundfärgen?
Tror nog att det får bli knoppar, faktiskt. Det är nog snyggast i längden Min syster har de avlånga handtagen och hon är less dom, och det är ju inte så bra...
Båda handtagen kommer från Ikea
Nu behöver jag smakråd!
Väggarna i köket ska målas vita och fönsterväggen ska bli en fondvägg. Har hela tiden tänkt att den ska bli mörkgrå, men eftersom vi har en svart fondvägg i vardagsrummet kanske man ska satsa på det istället? Så att färgerna kommer igen, menar jag. Dessutom har vi kvar en liten oöppnad burk med svart färg så det vore ju praktiskt.
Så, vad tror ni? Mörkgrått eller svart?
Nu behöver jag smakråd!
Väggarna i köket ska målas vita och fönsterväggen ska bli en fondvägg. Har hela tiden tänkt att den ska bli mörkgrå, men eftersom vi har en svart fondvägg i vardagsrummet kanske man ska satsa på det istället? Så att färgerna kommer igen, menar jag. Dessutom har vi kvar en liten oöppnad burk med svart färg så det vore ju praktiskt.
Så, vad tror ni? Mörkgrått eller svart?