Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Allra helst skulle jag ju vilja kakla om men min sambo vägrar
I stan här i närheten, på ett fik, har de målat om kaklet, och det blev hur snyggt som helst! De målade sitt svart.
Tror inte det funkar på vårat kakel. Det ska vara nåt sjöstensliknande så det är lite "gropigt", eller hur man nu ska säga
Allra helst skulle jag ju vilja kakla om men min sambo vägrar
Det kommer att bli många synliga irriterande fingeravtryck på svart kakel
Ja jo självklart, menade mest bara att de hade målat sitt kakel och att det blev jätte-fint, det är ju inte säkert att TS tänker måla sitt kakel svart
Nej men gud! Jag hatar vitt!! Dina luckor var ju jättefina som de var! De kommer bara se tråkiga ut i vitt! *frispråkig*
Nä det är klart! Jag tänker på vågen av svarta kylskåp, frysar, spisar osv som florerar nu. Vet vänner och bekanta som gråter blod när de står där och gnider varje dag och ändå är det flammigt.
I stan här i närheten, på ett fik, har de målat om kaklet, och det blev hur snyggt som helst! De målade sitt svart.
Jag håller faktiskt med. Vitt blir lätt strerilt och trist, framförallt om man kombinerar det med grått eller andra tråkiga färger. sorry...
Ska man ha vitt bör det kombineras med en cool färg, typ grön, eller något helt annat; svarta luckor och turkos mosaik. Det läckraste jag vet.