Färg på fondvägg

Sv: Färg på fondvägg

Jag har precis målat om min lilla tjejs rum, det är nu vitt på alla väggar men för att bryta av det vita så har ett hörn målats i rött :D 30 cm in på vardera väggen så att säga.

Kanoncoolt :idea:

Vi har väv på alla väggar i vårt hus och det är så praktiskt för man kan leka hur mycket som helst. ;)

Kan ta en bild i morgon när batterierna till kameran är laddade.

Tror det skulle vara snyggt med en grön fondvägg, som går i samma ton som kudden.

Det du skulle kunna göra, om du inte vill tapetsera, är att sätta upp ett tyg istället.
Finns ju hur många läckra tyger som helst att få tag på...dessutom kan du ju variera om du tröttnar på ett visst tyg och sätta upp ett annat.

Ett litet förslag bara.:idea:

Liknande trådar

Hemmet Har ni gjort det och vill visa bild? Eller hur skulle ni göra om ni ville ha en eller flera anslagstavlor på väggen? Vårt sovrum är...
Svar
16
· Visningar
1 837
Senast: TygerTyger
·
Hemmet Är det någon som vill hjälpa mig med lite tapet-inspiration? Jag behöver tapetsera om i vardagsrummet och jag vill gärna ha en fondvägg...
Svar
0
· Visningar
573
Senast: Daff
·
Hemmet Årets renovering är bestämd, nu är det kökets tur. Och jag har hand om planeringen men behöver lite input känner jag. Kommer bilder på...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 638
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok I helgen har jag varit på kurs. Det var 2 dagar med biodling i topplistkupor. Den kursen anmälde jag mig till redan i vintras innan jag...
Svar
0
· Visningar
524
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2

Hund, Katt, Andra Djur