Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Har tröskeln någon mening egentligen? Eller är den bara till för att dammsugaren ska fastna där? Jag ska klinka hela nedanvåningen...
Svar
14
· Visningar
1 345
Senast: PansParis
·
Hemmet Finns det någonstans man kan spåna idéer till ritningar... Alltså typ takhjälpen på cheapys hemsida... Man ska ju ha mer än tak på...
Svar
1
· Visningar
912
Hemmet På fredag får vi nycklarna till nya lägenheten, första saken att göra är att måla om i sovrummet. Ljusa väggar är bestämt. Hur ljusa är...
Svar
4
· Visningar
5 855
Senast: satanic
·
Hemmet I sommar ska jag renovera min lägenhet, tänkte ta det rum för rum. Men jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för färger...
Svar
5
· Visningar
1 593
Senast: eldione
·
Hemmet Om man behöver renovera sitt badrum (mattan på väggarna behöver bytas), vad kan det hamna på för kostnad? Nån som kan ge nåt ungefärligt...
2
Svar
26
· Visningar
18 177
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Funderar på att flytta till billigare boende och har hittat en gullig etta centralt.. Funderar på det här med loftsängar, det hade...
2
Svar
23
· Visningar
9 202
Senast: Inte_Ung
·
Hemmet Här kommer ännu en tråd om mina hustankar. Vi är verkligen nära nu. Det är meningen att vi ska skriva på köpkontraktet på huset imorn...
Svar
15
· Visningar
3 198
Senast: malumbub
·
Hemmet Jag blir snart vansinnig av utmattning!! :crazy: Redan ett par veckor innan midsommar är jag hårt tärd av sömnbrist, och då vet jag...
Svar
15
· Visningar
18 508
Senast: pinky
·
S
Hemmet Sitter och ska välja tapeter till nya lägenheten. Det är en hyreslägenhet så mina val är inte så många. Nu gäller det köket, har...
Svar
4
· Visningar
1 381
Senast: squirlett
·
Hemmet Jag och min sambo letar ny soffa nu, äntligen!! Vill då självklart veta vad ni har för soffa i ert hem. För- och nackdelar med soffan...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
20 942
Senast: Vilsa
·
Hemmet Jag ska tapetsera om ett rum i min lägenhet, tanken är att jag ska ha vita/ljusa tapeter men jag vill ha in en fondvägg på en vägg med...
Svar
3
· Visningar
2 139
Senast: Kivina
·
C
Hemmet Här landar mina ögon ofta....ofta.. Vet inte men stämningen i denna övermöblerade hörna är bara så..varm...mysig...skön och jag...
Svar
3
· Visningar
1 021
Hemmet Hur är det? Får man ta ner eternitplattor från husfasaden själv? Eller är det förbjudet? Det cirkulerar olika uppgifter - dels att...
Svar
8
· Visningar
3 118
J
Hemmet Ska måla barnens rum ;) ett jag är rastlösprojekt igen :D vad för färg kan man använda på tapet? Vi har bara ett lagertapet på väggen...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: JumpForMyLove
·
Hemmet Lägg upp bilder på era rum ur lite olika vinklar, jag behöver inspiration.
2
Svar
39
· Visningar
3 148
Senast: NinisE
·
Hemmet Om man vill måla ett rum så det ser större ut och även ljusare för det är ganska mörkt nu. Inte så mycket ljusinsläpp med andra ord, vad...
Svar
2
· Visningar
1 065
Senast: Hera
·
Hemmet Jag har varit på besök i ett hus som har källare. Nere i källaren såg jag något som liknade vitt spindelnät på betongväggen. Vad kan det...
Svar
1
· Visningar
1 187
Senast: Mynta2
·
Hemmet Luft - luft. Vad har ni för märke och modeller? Hur stora hus värmer ni upp? Är ni nöjda? Jag har ett litet hus och tänker installera...
Svar
7
· Visningar
1 125
Senast: cambello
·
C
Hemmet Ska köpa en ny tv-hylla till sovrummet, och behöver samatidigt en ny hylla. Tänkte passa på och köpa 2i1. Är det nån som har en sån...
Svar
15
· Visningar
1 433
Senast: Cronis
·
Hemmet Jag har googlat och sökt men inte funnit något bra tips på hur man bygger en uppfällbar säng. Mini ska få omgjort i sitt rum och...
Svar
10
· Visningar
11 785

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Hård nacke
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar