Bilder på era rum

Sv: Bilder på era rum

har inga bilder på mitt rum, men på denna ser man iaf min fina tapet:

(måste vara inloggad på bdb för att se)
51299_1208688921.jpg

kanske orkar ta bilder pår resten av rummet sen.

Såhär ser mitt rum ut.. rörigt, oplanerat och obehagligt är väl tre ord som beskriver det rätt bra :p
Jag hatar tapeterna och har därför inte lagt ner så mkt energi på inredningen då jag ändå inte tycker det blir bra :angel:
Men ska måla en lugn färg i sommar så då får jag väl ta mig i kragen och ha det lite snyggare!
Fast jag har inte planerat att bo kvar längre än nödvändigt.

rum001.jpg

soffan är faktiskt ganksa fin i verkligheten, naturvitt fodral och lite "antikstil" eller vad man säger. Men har man hund och vit soffa får man skyla den ^^

klippilippliki.jpg

rum005.jpg

det är svårt att inreda med 4 marsvin i rummet :p Nån som vill ha? :angel:

rum003.jpg

Senast ändrad:

IMG_9643.jpg

Mitt "nya" rum + ett stycke bakis-pojkvän! Notera chipsen, popcornen OCH godispåsen :D

Fick flytta ur mitt stora rum för att mamma o pappa ville ha det igen (det var deras först). Hatar det här rummet, alldeles för trångt och skitvarmt blir det också :mad:

har inga bilder på mitt rum, men på denna ser man iaf min fina tapet:

(måste vara inloggad på bdb för att se)
51299_1208688921.jpg

kanske orkar ta bilder pår resten av rummet sen.

Vilket tufft rum! Annorlunda liksom! Jättefint verkligen :)

Här kommer mitt rum då, några månader gamla bilder men de ser ut så fortfarandes :)

3.jpg

1.jpg

2-1.jpg

Har ett vääldigt litet rum. Skulle gärna vilja ha ett större. Hade ett 120x80cm skrivbord inklämmt där förut OCKSÅ. Det är svårmöblerat, för garderoben är fast. Sängen kan bara stå där den står eller likadant fast mittemot. Har man den längsmed kortsidan med fönstret så blir det konstigt. Usch. Hata mitt rum. Det är typ 2,5x4m. Skulle jag få göra om där idag så skulle jag byta ut röda tapeten mot en svart med nåt mönster.

Här kommer några bilder på mitt rum ;

Här står jag i dörröppningen.

Garderoben i ryggen.

Tvn i ryggen.

Märkte nu att jag inte fick nån bild på bokhyllan och "prydnadsskåpet". Men båda dom står i fotändan på sängen. Alltså mellan dörren och sängen.

Har ett vääldigt litet rum. Skulle gärna vilja ha ett större. Hade ett 120x80cm skrivbord inklämmt där förut OCKSÅ. Det är svårmöblerat, för garderoben är fast. Sängen kan bara stå där den står eller likadant fast mittemot. Har man den längsmed kortsidan med fönstret så blir det konstigt. Usch. Hata mitt rum. Det är typ 2,5x4m. Skulle jag få göra om där idag så skulle jag byta ut röda tapeten mot en svart med nåt mönster.

Här kommer några bilder på mitt rum ;

Här står jag i dörröppningen.

Garderoben i ryggen.

Tvn i ryggen.

Märkte nu att jag inte fick nån bild på bokhyllan och "prydnadsskåpet". Men båda dom står i fotändan på sängen. Alltså mellan dörren och sängen.

Vilket mysigt rum :love:

Jag orkar inte städa :o

Fast det är väldigt ostädat, tänk på det:p

v_nster_sida_1208676975.jpg

h_ger_1208677060.jpg

fr_n_s_ngen_1208677115.jpg

tack :) fast tyvärr ser man ju inte så mkt av rummet på den bilden. ska försöka fixa bättre nån dag.

+ ni andra

Nejmen tack! :o själv skulle jag villja ha kackles tapeter :love:

ditt rum var ju skitfint! :)

ja, jag diggar faktiskt mina tapeter :love: dessutom har jag haft dem i över 3 år och inte tröttnat :D

Gamla bilder, men det ser ungefär likadant ut. Eller ja, fullt med flyttkartonger eftersom jag bara är hemma över sommaren.

Liknande trådar

Hemmet Har äntligen fått ett rum ledigt som ska byggas om till enbart klädkammare. Först ville jag ha en lyxig walk in closet som var öppen där...
Svar
0
· Visningar
156
Senast: Freazer
·
Hemmet Som en relativt van användare av utedass så är jag (smärtsamt) medveten om att de kan vara allt från helt luktfria till att lukta helt...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 485
Senast: monster1
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Svar
23
· Visningar
1 241
Senast: NilHe
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 005
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Autistisk bror
  • Pusseltråden
  • Positiva tråden del 2