Visa era badrum!!

Sv: Visa era badrum!!

Ska scanna in en bild i morgon, men vårat badrum är helkaklat i vitt med mörkgrått klinkersgolv och matchande grå fondvägg ( kakel ) i duschen samt golvvärme.

Inte för att jag ska renovera något badrum, men varför envisas tillverkarna med att göra allt i vitt? Alltså toastolar, badkar m.m.
Eller är det bara jag som missat att det finns i andra färger?

Hoho!
Jag borde kanske lägga in bilder på mitt badrum! :idea:
Porslinet går i mintgrönt! :angel:

Nu har jag scannat in men bilderna blev dåliga..

Badrum.jpg

badrum2.jpg

Här kommer vårt blåvita badrum =)

NyttBadrum3.jpg

NyttBadrum2.jpg

NyttBadrum1.jpg

Det är lite smågrejer kvar. Taket ska sänkas och få spottar. Antagligen sätter vi ett skåp under handfatet och eventuellt byter ut överskåpet också.

Liknande trådar

R
Hemmet Vilka är era bästa knep för att rengöra kakelfogar i badrummet? Jag har problem med svartmögel (inte jättemycket men störande) i...
Svar
17
· Visningar
748
Senast: SiZo
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 172
Senast: orkide
·
Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 145
Senast: BernT
·
Mat Jag ska snart till Stockholm och vill gå på en trevlig sushirestaurang med min dotter, gärna på Söder, men annars centralt i alla fall...
Svar
2
· Visningar
245
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈