Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

P
Hemmet Hej allihop! Jag hoppas få hjälp med tips på hur man gör en enkel och provisorisk sänggavel. Det är som så att vi har en säng utan...
Svar
9
· Visningar
4 685
Senast: vindvissla
·
Hemmet Vi har en gamla finare kökssoffa, den är gjord på slutet av 1800 talet, antagligen av en bysnickare då jag har sett en exakt tvilling...
Svar
14
· Visningar
1 820
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi har en stor inbyggd balkong (dvs tak och sidor) på vårt hus. I sommar har vi haft en gammal tygsoffa där, och nu undrar jag om det...
Svar
1
· Visningar
1 338
Senast: Septicemia
·
Hemmet Jag går på en slöjdkurs och har tänkt snickra en liten byrå/skåp i lite gammal stil. Var kan jag hitta ritningar?
Svar
3
· Visningar
3 724
Senast: Rosett
·
Hemmet När vi flyttade in i vårt hyreshus så var inte tv-antennen inkopplad/indragen ordentligt. Vi har hittills använt en liten bordsantenn...
Svar
3
· Visningar
1 102
Senast: Lenita
·
Hemmet Min balkongdörr han ju sett bättre dagar. Eller, ja, iaf dörrkarmen. Handtaget sitter inte längre fast i karmen och det går inte att...
Svar
2
· Visningar
3 558
Senast: Ninnurur
·
Hemmet Jag har sökt en lgh på 34 kvd nu som jag tackat ja till.Är van vid lgh på 60 kvd i vanliga fall.Så undrar jag hur ni löser det...
2
Svar
20
· Visningar
5 250
Hemmet Jag undrar helt enkelt om ni kan hjälpa mig att bestämma mig för ett par av dessa två varianter på rödrutig julgardin. :) Och för att...
Svar
10
· Visningar
1 594
Hemmet Är det någon här som råkar veta var man till rimligt pris (kan jag hålla mig under tusenlappen vore det bra) kan få tag på en ram som är...
Svar
2
· Visningar
985
Senast: Tassetass
·
G
Hemmet Jag har sovrummet ut mot vägen och bor på en väg som är väldigt trafikerad. Detta medför att det aldrig är riktigt tyst. Hör även när...
Svar
4
· Visningar
4 914
Senast: Gefjun
·
Hemmet Jag och maken diskuterade tidigare idag om att vi kanske skulle prova att byta ut vårt canal digital-abonnemang mot boxer, då det är så...
Svar
11
· Visningar
2 089
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag såg en så fin fondvägg i någon blogg eller dylikt på nätet, och när jag googlat efter den så hittar jag den inte på boråstapeters...
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Siriano
·
Hemmet Visst får man svära över sånt här?! Vi har hållt på att totalrenovera på nedervåningen nu i ett år. Köket, badrummet och tv-rummet är...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Only_Me
·
Hemmet Det finns ju numera öppna spisar utan att man behöver bygga en skorsten osv, man eldar i burkar med någon gelé. Någon som har koll på...
Svar
2
· Visningar
1 697
Senast: Jenka
·
Hemmet Tänkte kolla vad man kan tänkas ha för marginaler för rullgardin i fönster. Fönstrena är 110 brett och 140 högt. Hur mycket behöver...
Svar
2
· Visningar
1 010
Senast: KisseNova
·
Hemmet Ska göra om lite i min lilla lägenhet, har inte gjort något sen jag flyttade in i januari iår, förutom möblerat om tre gånger ;) Det...
2
Svar
28
· Visningar
4 738
Senast: Tassetass
·
S
Hemmet Vår köpare bjöd högst ena dagen och hoppade av köpet nästa dag, nån mer som har upplevt det? Nu står vi i värsta fall utan köpare, nr 2...
Svar
2
· Visningar
2 410
Senast: susekl
·
Hemmet Lämnade in ett vattenprov för tre veckor sen och har fortfarande inte fått svar. Är det normalt att det tar så lång tid?
Svar
2
· Visningar
1 515
Senast: Comfort
·
Hemmet Hur ser eran tvättstuga ut? Vill ha tips och råd
Svar
9
· Visningar
3 671
Senast: Cilla
·
Hemmet Jag ska göra om i sovrummet och har lite funderingar... 3 väggar ska bli ljusgrå, den 4e ska bli fondvägg mörkgrå med något turkost...
Svar
3
· Visningar
1 004
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka