Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har en dröm om ett par tofflor. Eller kanske man bör kalla det sockor. Ett par extremt tjocka, ankelhöga sockor... tofflor. Har...
Svar
9
· Visningar
4 639
Senast: MataHari
·
Hemmet Vad har ni för golv? Vi har heltäckningsmattor som lades in i sommras men jag är så trött på dem så nu ska de ut så jag har bokat in...
2
Svar
23
· Visningar
8 186
Senast: susekl
·
E
Hemmet Kollar just nu runt på gardiner till sovrummet..Tänkte mörka/svarta gardiner just där inne för jag vet hehe tycker de passar till våra...
Svar
6
· Visningar
974
Senast: Skumbananen
·
Hemmet Vi har ett hus från mitten/slutet på 1800-talet med två fantastiska glasverandor. Dock är isoleringen vid dessa kanske inte lika...
Svar
14
· Visningar
10 942
Senast: Winni
·
Hemmet Jag har lagt märke till att i de flesta trådar som visar hemmen är det helt eller nästan helt nyinköpta möbler i. Är det ingen som gör...
Svar
18
· Visningar
1 816
Senast: Sar
·
Hemmet Jag är på jakt efter några snygga torkställningar att ha i tvättstugan efter renoveringen. Tidigare har det varit linor över hela...
Svar
2
· Visningar
1 549
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Hur vanligt är det egentligen att ha åskskydd på vanliga villor? Har alla det, eller nästan inga? Har ni åskskydd på era hus? Och vad...
Svar
1
· Visningar
1 900
Senast: Poxz
·
Hemmet Hallå hallå! Jag har ett vardagsproblem! Jag är så grymt dum som stör mig på minsta lilla vilsna strumpa, tom toarulle som inte...
2
Svar
33
· Visningar
3 223
Senast: Mirabell
·
Hemmet På elementen i lägenheten finns en mätare som de kommer och läser av och byter ut en gång per år. Liknar lite en termometer... Hur...
Svar
2
· Visningar
800
Senast: Ainon
·
Hemmet vad gör man åt såna? Jag har alltid haft en vision om att spisplattor ska vara sådär snyggt svarta. Mina är tyvärr deppigt rostbruna...
Svar
10
· Visningar
35 772
Senast: Megs
·
Hemmet Någon som vet vart jag kan finna gardiner i grått och turkost. Helst såna längder, som har båda färgerna. Gärna lite roligt mönster. :D...
Svar
4
· Visningar
1 543
Senast: MiniLi
·
Hemmet Allt är nästan klart för köp av vårt drömhus, och givetvis har jag redan börjat tänka inredning. Och en hel del sådant tänkande blir...
Svar
5
· Visningar
3 315
Senast: Modett
·
Hemmet Jag undrar vad era badrum kostade att bygga? Vad innehåller dem, storlek, material osv? Visa gärna bilder också (badrum...
Svar
11
· Visningar
7 152
Senast: Tomas_S
·
Hemmet Ja, ska det funka med gjutjärn på en induktionsspis? På Skeppshultspannorna (vissa?) står det ju t.o.m "induction master", men vi får...
Svar
16
· Visningar
13 754
Senast: pinky
·
Hemmet ... och ska flytta hemifrån denna veckan.... Finns det ngt kul och samtidigt nyttigt att köpa till honom... Han är 22 år. bomba med...
Svar
4
· Visningar
1 064
Senast: hussensara
·
Hemmet Det lär väl finnas någon här inne som har en hylla för DVDs/CDs som heter Benno från Ikea? Jag behöver veta hur era hyllplan ser ut på...
2
Svar
23
· Visningar
4 571
Hemmet Jag har förälskat mig i hyllorna på bilden nedan (anpassade för pocketböcker) men jag tycker priset kanske är lite väl saftigt (1240...
Svar
5
· Visningar
1 016
Senast: Ava22
·
Hemmet Är på jakt efter fina inredningsdetaljer med hästar på, såsom tyger, dukar, tavlor, tapeter, bårder, duschdraperi osv. Smakfulla saker...
2
Svar
24
· Visningar
5 646
Hemmet En fundering; Om två personer träffas och blir sambo. A flyttar in i B's hus. B har lite lån på huset. Efter ett tag börjar man...
Svar
1
· Visningar
803
Senast: mino
·
D
Hemmet Hej på er kloka bukefalister! Det står en gammal byssja på gårdsplan, som tidigare varit använd som sadelkammare och nu tänkte jag ge...
Svar
9
· Visningar
1 765
Senast: Dropdead
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka