Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

T
Hemmet Ska renovera mitt ena gästrum o har lite frågor som ni förhoppningsvis kan hjälpa mej med.. Alla svar mottages med största tacksamhet...
Svar
2
· Visningar
1 214
Senast: traloppan
·
S
Hemmet I lägenheten vi flyttar till så har vi ett långt fönsterparti i vardagsrummet, inklusive en balkongdörr. Det är 4.10 långt. Har sökt...
Svar
11
· Visningar
40 652
Senast: suisyola
·
Hemmet Mina bokhyllor ställer till det för mig och jag behöver inspiration och tips. Hur har ni organiserat era hyllor och vad har ni i dem...
Svar
6
· Visningar
1 731
Senast: crolin
·
Hemmet Vi har en servis som vi försöker få värderad.... i morgon kommer nämligen en auktionsfirma och ska se över grejerna i svärmors dödsbo...
Svar
9
· Visningar
2 410
Senast: Prosit
·
Hemmet Sitter och letar överkast till dubbelsäng men hittar inget fint, enkelt som inte kostar 2700,- :cool: Så, in med tips! Det ska vara i...
Svar
15
· Visningar
8 422
Senast: Widerberg
·
Hemmet är det någon som skulle kunna hjälpa mej.. är stormförälskad i en lampa från ikea.. som inte längre säljs.. skulle behöva veta vad den...
Svar
6
· Visningar
1 623
Senast: susekl
·
Hemmet går i hustankar.... skulle vilja ha en gammal bondstuga. o så slog mig tanken, min pappa äger ju en gammal stuga, byggt i början på...
Svar
2
· Visningar
3 867
Senast: vinkelina
·
Hemmet Jag har ett vitrinskåp som jag fick för ca 15-16 år sedan, som är lackat. Eftersom jag har rätt skralt i kassan :crazy: hade jag tänkt...
Svar
13
· Visningar
37 655
Senast: Cilla
·
Hemmet Håller på med Isaks rum nu och behöver inspiration. Har kalla golv så tips på stora roliga mattor mottages gärna.
Svar
15
· Visningar
5 087
·
S
Hemmet Hur går man bäst tillväga? Räcker det att dutta i lite spackel i eventuella hål och sen måla direkt på tapeten? Eller ser det för...
Svar
9
· Visningar
5 205
Senast: susekl
·
Hemmet Jag och pojkvännen planerar att flytta ihop inom en snar framtid, här i Göteborg. Vi söker massor av lägenheter på boplats men får inget...
Svar
6
· Visningar
1 957
Senast: Sassy
·
V
Hemmet Hej! Jag tänkte inreda mitt sovloft som är på ca 9 kvm, på golvet ligger det ojämna spånskivor dvs att det finns lite "glipor och...
Svar
5
· Visningar
3 649
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag hatar att städa & tycker det finns bättre saker att göra än att städa. Någon som har erfarenhet av städhjälp en gång i veckan eller så?
Svar
6
· Visningar
1 304
Senast: Io
·
Hemmet Nån mer än jag som samlar på muminmuggarna och tallrikar? Vist är de lite småroliga och gulliga :D. Vavava??? Jojojo!!!
Svar
8
· Visningar
1 184
Senast: miniea
·
Hemmet Jag ska sy och få upp gardinerna idag, äntligen!!!! :banana: men så kom ja på att ja inte vet hur bred gardinen ska va. det är själva...
Svar
2
· Visningar
3 409
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Det är en BR men vi äger den inte så vi vill inte lägga ner pengar på att kakla om däremot får vi göra vad vi vill så länge vi inte...
Svar
11
· Visningar
3 067
·
Hemmet Kollektivet "Compagniet" går gärna ut och äter om helgerna. Gärna med utsikt över havet och lågans sken spelandes i ansiktet... ...där...
Svar
8
· Visningar
2 568
Senast: mimmipigg
·
Hemmet När farmor och farfar dog slängde vi rätt mycket porslin. Minns även att vi la ut en Rörstrandsservis på Tradera och fick knappt ett par...
Svar
4
· Visningar
3 011
Senast: svea
·
Hemmet Sitter och bläddrar i en trädgårdstidning och blev genast så sugen på att göra egna fina arrangemang i höstens färger! Har du skapat...
Svar
19
· Visningar
6 401
Senast: Prillan
·
Hemmet Nu ska jag för första gången få ha ett fräscht och nyrenoverat kök och tänkte då byta ut det mesta av porslinet för att få det lite...
Svar
3
· Visningar
2 217

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka