Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag har köpt tyg och hade tänkt hänga den från taklisten ned mot golvet. Tyget är ganska grovt och stelt så det är bra tycker jag så att...
Svar
6
· Visningar
3 153
Senast: Io
·
Hemmet Jag ska flytta till en ny lägenhet nu i månadsskiftet. Denna lägenhet är just nu under renovering varpå jag har fått vara med och välja...
Svar
5
· Visningar
1 594
Senast: aiquen
·
Hemmet Jag äger en lägenhet i en bostadsrättsförening. Nästa vecka är det årsmöte och jag ska bli invald som ledamot, jättekul!! Det blir nytt...
Svar
5
· Visningar
866
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Vad finns det för för och nackdelar med att köpa via mäklare eller att köpa privat? I detta fall rör det sig om bostadsrättsradhus...
Svar
11
· Visningar
1 321
Senast: turbofling
·
Hemmet ..till fönster, som gör det insynsskyddat? Var kan man få tag i det? Och vad HETER sådan plast egentligen, om det nu har ett speciellt...
Svar
9
· Visningar
2 846
Senast: tomten
·
Hemmet Vad har vi gjort :angel: Jo, skaffat en ljus soffa! Vit/beige typ. Till vårt nyrenoverade hus. Hunden kommer inte få ligga i den men...
Svar
5
· Visningar
2 245
Senast: tomten
·
Hemmet Jag har en hörnsoffa som är i stort behov av en möbeltvätt. Och det räcker inte med att bara skumtvätta den - behövs en ordentligare...
Svar
7
· Visningar
9 245
Senast: Maira
·
Hemmet Jag undrar om någon vet var man kan få tag i sådana där tunna handskar typ sådana som dom har i kriminalserierna CSI? Jag har så...
Svar
11
· Visningar
1 200
Senast: Popcorn
·
Hemmet Idag så ska HV komma och lufta elementen...fick information om detta för ett tag sedan men glömde bort och kom på i morse. De kräver...
Svar
2
· Visningar
760
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Finns det snygga (billiga!) påslakanset för dubbeltäcke? Vi har köpt kuddar och sånt där stort täcke att ha i dubbelsängen, men det...
Svar
5
· Visningar
5 555
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag har en mindre byrå av 60 tals modell. Inte min smak alls men har inte råd med nytt så jag tänkte måla om den och hoppas att jag...
Svar
10
· Visningar
1 078
Senast: Ramona
·
S
Hemmet Hjälp någon som är haj på detta med lampor och elektronik .Har köpt en lampa till vår nya lägenhet, när jag kommer hem och packar upp...
Svar
19
· Visningar
26 857
Senast: ainasoja
·
Hemmet Vi har ett ganska nytt ikeakök, tror det är 2 år. Dock så tänkte vi inte ordentligt tror jag när vi byggde det, för vi glömde helt...
Svar
1
· Visningar
3 991
Senast: LinnK
·
Hemmet Min faster hade ett gammalt skåp i garaget som bara stod och skräpade och som jag fick ta :) Det tog väl en sisådär fem månader att få...
Svar
11
· Visningar
1 461
Senast: Agapi
·
Hemmet Är det här en snygg tapet? http://www.pro-tapete.de/product/galerie/43322682/54694862?sid=4c8fd3703e8f941b8e96efed670d0ce8 Ska i...
Svar
4
· Visningar
1 009
Senast: majola
·
Hemmet Avdelningen nyblivna lantisar ställer dumma frågor... Min lilla stuga har eluppvärmning (vilket är dyrt) men också uppvärmning...
2
Svar
29
· Visningar
5 193
Senast: Swat
·
Hemmet Betongväggen i vår hall är kass. Så hatthyllor ramlar ner. Vi har en sådan där "tamburmajor" som jag hatar mer än nått annat. Den välter...
Svar
13
· Visningar
5 478
Senast: FadeAway
·
R
Hemmet Jag köpte i somras en påse torkade trattkantareller. Nu vet jag inte riktigt hur jag ska använda dem. Äter en hel del svamp, men jag...
Svar
5
· Visningar
12 978
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hemmet ... och jag vet inte vad jag ska göra åt den? Har ni några trevliga förslag? :bump: Övriga rummet ...
Svar
1
· Visningar
949
Senast: cowgirl81
·
Hemmet Funderar på att sätta in en kamin i öppna spisen för at inte bara "elda för kråkorna" Någon som vet vad kostnaden är för själva...
Svar
1
· Visningar
882
Senast: Megs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka