Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vi har köpt en Wii till hela familjen. Det finns ju lite olika spel som passar olika personer i familjen. Hoppas att det motsvarar...
Svar
2
· Visningar
770
Senast: Sonic76
·
M
Hemmet Är på jakt efter fina kakburkar till min mamma i julklapp. Helst i plåt eller i gammeldags stil. Har sökt på nätet men hittar inte...
Svar
7
· Visningar
2 270
Senast: Rosett
·
Hemmet Vi har sånna där helt vanliga spegeldörrar (eller heter det något annat när det är som tre fyrkantiga insänkningar i dörren). Dessa är i...
Svar
8
· Visningar
2 884
Senast: MiniLi
·
Hemmet Vi ska ha julpyssel hemma hos syrran den fjärde advent. Alla ska ta med sig material och sen ska vi pyssla, mysa och äta god mat...
Svar
3
· Visningar
1 426
Senast: imrahil
·
Hemmet Sitter en sådan i köket i min nya lägenhet. Massa meck med att få ner den & eftersom det endast är tillfälligt boende så vill jag inte...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Girasol
·
Hemmet Går ni igenom på en vinter? Kommer att köpa bulk m3, vi värmer huset nästan enbart med hjälp av att elda (dock ganska litet hus på...
Svar
19
· Visningar
6 214
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Jag blir tokig! Idag får jag hem en 120cm-madrass. Det hade varit trevligt att ha en sängstomme till den också och inte bara ha den på...
Svar
11
· Visningar
5 818
Senast: Ramona
·
Hemmet Vart hittar en tavelramar billigast? Är det IKEA, eller finns det några andra smarta ställen att leta? Typ i måtten 30x50 nåt sånt..
Svar
5
· Visningar
4 669
Senast: movi
·
Hemmet Ja så här ser det ut på min balkong nu [Bild]. :D Jag och sambon bestämde oss i våras för att hänga upp en vaxduk på insidan av räcket...
Svar
14
· Visningar
1 767
Senast: Sined
·
Hemmet Mitt ex lånade hunden av mig en helg och rapporterade vid återlämning att hunden luktade stuga.:eek: Jag har bott i huset i snart 3 år...
2
Svar
23
· Visningar
3 380
Senast: Lejonelle
·
Hemmet Är det någon som har en sådan klump hemma?! Jag ska köpa en av födelsedagspengarna jag får av morfar. Prisklassen får ligga på högst 1500:-
Svar
14
· Visningar
4 679
Senast: MiniLi
·
S
Hemmet Kan man måla på murblock och är det i sådana fall någon special färg man måste ha? Är av denna typ jag funderar på...
Svar
3
· Visningar
1 858
Senast: SomethingCorporate
·
Hemmet Jag erkänner - jag är värdelös på att återvinna. :o Lite vägledning skulle underlätta julstädningen här i stugan... Gamla kläder/tyg...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Zody
·
Hemmet Jag undrar hur ni andra föredrar det? Själv hemma föredrar jag alltid att ha toalocket nere. Känns inte så trevligt att stirra ner i...
2
Svar
33
· Visningar
5 519
Senast: SaraXX
·
Hemmet Japp, nu har vi flyttat ut till "idyllen" vi köpte i juli. Vissa motgångar har gett oss gråa hår, men nu är vi äntligen utflyttade. Av...
2
Svar
32
· Visningar
3 667
Senast: Zewz
·
Hemmet Håller på rustar mitt sovrum. Är bara väggarna kvar nu som ska fixas till men velar lite hur jag ska göra. Har en grå ganska stor...
Svar
8
· Visningar
1 888
Senast: Mirre
·
Hemmet Behöver tips och råd för att välja en sovrumslampa. Sovrummet går i ek, vitt och ljusblått och har en relativt modern känsla. Jag vill...
Svar
4
· Visningar
5 883
Senast: moiran
·
Hemmet Har letat ett bra tag nu efter en skänk/köpmansdisk (samma sak?) med rundade hörn och hyllor på kortsidorna. Som denna (bild snodd från...
Svar
2
· Visningar
1 265
Hemmet Vilka är bra och vilka ska man undvika? Siktar ju givetvis på ett bra (billigare) pris också även om det inte är det avgörande. Vi...
Svar
4
· Visningar
2 131
Senast: Popcorn
·
Hemmet Finns det någon marknad för det...? Vi funderar skarp på att lägga om de flesta golven i vår lägenhet i samband med att vi ska...
Svar
5
· Visningar
3 558
Senast: lady_vip
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka