Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
Hemmet Bor i ett relativt litet hus men jättestor trädgård. Huset har bara ett sovrum. Har länge haft funderingar på att i framtiden bygga ut...
Svar
9
· Visningar
11 383
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Vårt kök har ett fönster åt nordväst och ett åt nordöst. Panel i lackad och furu, lite åt gyllene hållet, tapeter ovanför i vitt...
Svar
2
· Visningar
924
Senast: Brandgul
·
Hemmet Jag är i tomt och husköpartankar. Dvs jag vill köpa tomt och där vill jag bygga ett eget hus sas. Enkelt värre!..Eller? Huset jag...
Svar
11
· Visningar
4 561
Senast: Swat
·
Hemmet Varje gång jag använder duschen här hemma så luktar det unket från avloppet i flera dagar efteråt. Jag duschar i princip 1 gång/vecka...
Svar
9
· Visningar
18 647
Senast: cinna1
·
Hemmet Ska flytta till hus och behöver verkligen lite råd om tapet och färgval. Jag har planerat att vardagsrummet ska gå i svart och vitt så...
Svar
18
· Visningar
3 991
Senast: Modett
·
Hemmet sådana här Länk var får jag tag i dom i sverige :confused: har googlat så fingrarna blöder :crazy: eller inte riktigt men nästan :(
Svar
2
· Visningar
1 111
Senast: fragansia
·
Hemmet går i husköpartankar... för ett år sedan hittade jag min drömmlägenhet, en 3 rummar i ett radhus på lämpligt avstånd till staden, tyvärr...
Svar
19
· Visningar
1 790
Hemmet Nu är det verkligen dags att göra vårt sovrum till ett trivsamt rum, men jag vet inte alls hur jag vill ha det, lite tips på...
Svar
7
· Visningar
7 396
Senast: lady_vip
·
Hemmet "Här kan ni skapa Er drömgård. Möjligheterna finns då de flesta stora sakerna är klara i bostadshuset dock återstår en del till Ert eget...
Svar
12
· Visningar
1 590
Senast: Centaur
·
Hemmet Ska iväg till ikea i dagarna och tänkte höra vad ni tror om detta: Expedit görs ju i flera modeller o hade tänkt köpa mej en sån här ...
Svar
8
· Visningar
1 076
Senast: Kaki
·
Hemmet Jag har en gammal bäddsoffa som det inte går att ta av klädseln på och det är i stort behov att tvättas. Vet att jag hört någon gång att...
Svar
8
· Visningar
3 443
Senast: Rie
·
Hemmet Jag har ett problem, det är såpass stort att jag t om loggar in här igen efter ca 2 månaders uppehåll ;) Jag har beställt...
Svar
1
· Visningar
686
Senast: tanten
·
Hemmet Jag och blivande sambon letar ny säng, hans svackiga (men ack så sköna:love:) 120-bädd sjunger på sista refrängen och får förmodligen...
Svar
2
· Visningar
6 018
Senast: Elinkan
·
Hemmet Just en sådan är jag ute efter. Ni kanske minns de där "trädgårdskorgarna" som fanns förut som mätte över en meter på höjden ? Nåt åt...
Svar
7
· Visningar
5 178
Senast: Poxz
·
Hemmet Jag har en kanin som ibland pinkar utanför lådan som jag är lite trött på. Jag har gammalt fint trägolv som för närvarande är ganska...
Svar
10
· Visningar
3 612
Senast: Brandgul
·
Hemmet hmmm, har tänkt bygga upp ett lager med bra att ha produkter här hemma, men när jag gick i butiken kom jag inte på nått.... köpte i alla...
2
Svar
24
· Visningar
3 509
Hemmet Vi skulle sätta upp en hylla i sovrummet idag och råkade då borra rätt i en elkabel - säkringen gick och som tur var fick sambon ingen...
Svar
9
· Visningar
7 588
Senast: lady_vip
·
Hemmet Min lägenhet (br) är minst sagt sliten och nu har jag tänkt att iaf pigga upp den lite. Köket är den plats där det är minst väggyta så...
Svar
8
· Visningar
1 317
Senast: Zewz
·
Hemmet Har varit ute och letat förkläde, i vaxduk. hittar massor med tygförkläden, men det har jag, jag vill ha ett vaxat när jag diskar...
Svar
4
· Visningar
1 067
Senast: Zewz
·
Hemmet Okej, jag ska börja från början... När sambon köpte vår lägenhet sommaren 2008 var jag med honom och kikade eftersom vi såklart...
Svar
2
· Visningar
9 426
Senast: Anna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka