bra att ha i lager

Sv: bra att ha i lager

Mossa i en tårta blir nog inte så bra :rofl:

Mossa växer i skogen, frukten mosar man :)

dasspapper
tvättmedel
sköljmedel
diskmedel
dvs rengöringspreylar/medel
köks/badrumsspray
pasta
konserver: krossade tomater,paserade tomater,kokosmjölk.champinjoner,wookgrönsaker
havregryn
mjöl -olika sorter
kryddor
ris
bulgur
strumpor!

sàg att du skrev burgul tänkte pà att det finns hur mycket supergod mat som hällst i "turk affärerna" oj fàr man skriva sà eller blir ni arga dà :confused:

I alla fall hummos pà burk, superenkelt och gott att laga till behöver bara lite citron, vitlök och TAHINA - sesampasta.

Sen räddaren när man inte orkar laga mat FOUL - supergoda bönor - JO jag svär de är ridktigt goda, man kokar dem i nàgra minuter sà de blir varma blandar med citron, vitlök och tahina - receptet finns pà burken - hackar nàgra kvistar persilja och delar en tomat öater med PITA BRÖD, där du hittar foul hittar du pita bröd, hur praktiskt som hállst att ha i frysen.

Sen sà finns det inlagda arbuginer med valnötsfyllning, macoduch stàr det nog pà bruken, super att äta med burgul, joghurt och salad.

Allt hàller i tre evigheter dessutom och smakar :d

Vad smart tips att dricka/äta fruktsmoothies och ha fryst frukt :idea: Jag är så dålig på att äta frukt och det blir dålig så fort framme när jag glömmer av den. Dessutom har man ju en anledning att köpa en liten mixer :D

Liknande trådar

Hemmet Har ni någon/några saker som ni så gott som omedvetet hamstrar? Såg en Instagram story från Lisen B-F igår där hon i sin kryddlåda i...
6 7 8
Svar
154
· Visningar
11 139
Senast: sthu
·
Övr. Barn Den senaste tiden har jag tänkt en hel del på min barndom, bland annat pga några diskussioner jag haft med min mamma. Jag kommer inte...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
12 560
Senast: Bri
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 547
Kropp & Själ Jag skulle behöva lite råd.. Och tycker att ämnet är lite för känsligt för att prata med bekanta osv. om.. Sedan några veckor tillbaka...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 759
Senast: Egonson_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar