Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

S
Hemmet Har luftat alla element i vår lägenhet (bostadsrätt så har ingen hyresvärd att vända mig till). Igår märkte vi att vi hade luft i...
Svar
5
· Visningar
6 406
Senast: malllle
·
Hemmet Vi bor på en grusväg där de ca 30 hushållen ingår i vägföreningen. Hittills har alla hushåll betalat 800 kr/år i avgift, (utom ett stort...
Svar
4
· Visningar
1 592
Senast: Tajger
·
Hemmet Någon som vet vilka det är som har dessa? vet att jag har sett att det fanns i bland annat knalliga färger som turkos, rosa osv. Likaså...
2
Svar
26
· Visningar
2 595
Hemmet Jag är på jakt efter ny toppkläsel till våra resårmadrasser med jag hittar verkligen inga som är snygga. Det är bara dom här gräsliga...
Svar
3
· Visningar
5 594
Senast: Elinkan
·
Hemmet Som jag tidigare nämnt i en annan tråd på senior så har mitt hem brunnit. Det står kvar men blev rökskadat. Nu är det snart...
Svar
8
· Visningar
5 148
Senast: tomten
·
Hemmet Var och kollade på ett hus i lördags. Mäklaren skrev upp mitt namn+tel nr. På kvällen samma dag mailade jag mäklaren och frågade om det...
Svar
3
· Visningar
3 257
Senast: Modett
·
Hemmet Vi ska sätta in ett nytt kök och helt plötsligt måste man ta en massa beslut. Elektrikern var här och drog sladdar och undrade då vad...
Svar
4
· Visningar
1 426
Senast: tomten
·
Hemmet har inte stickat strumpor på många år.... men tänkte nu göra de men ja har glömt bort hur man stickar en häl. först skulle man...
Svar
2
· Visningar
2 390
Senast: Prosit
·
Hemmet Vi har tittat på ett hus och på visningen fanns där en vedeldad panna, den finns även med i beskrivningen av huset osv... När jag nu...
Svar
8
· Visningar
1 525
Senast: Shaggy
·
Hemmet Är det någon som har det? (Visa gärna bilder!) Jag har funderingar på att antingen använda mig av mina befintliga bilder eller ta nya...
Svar
12
· Visningar
1 616
Senast: Septicemia
·
Hemmet Behöver tips,och gärna en massa bilder på hur ni har gjort. Ska ta kort på rummet,men har inte tillgång till kamera förens i nästa vecka...
Svar
3
· Visningar
1 374
Hemmet ...är vad jag har inomhus. Jag kan inte duscha för då lär jag förfrysa, jag sitter med raggisar, tjocka tofflor, torgvantar, dubbla...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 875
Senast: GotAsecret
·
Hemmet Jag använder enbart flanell påslakan som jag hittade i en nu nerlagd butik. Har letat ihjäl mig efter flera flanell påslakanset men...
Svar
15
· Visningar
8 286
Senast: Lenita
·
M
Hemmet Nu funderar vi på att göra om lite här hemma :grin: i Sovrummet har vi Kährs golv Körsbär. Idag är det vävtapet målad vinröd...
Svar
8
· Visningar
3 045
Senast: M-Meduza
·
Hemmet Är det någon större skillnad mellan att hyra hus och att hyra lägenhet? Skiljer det mycket på privata och kommunala, eller...
Svar
3
· Visningar
1 177
Senast: Jozze
·
Hemmet Vi bor i en bostadsrätt. Huset är byggt 1958 så det är ett "funkishus" I hallen o köket (som är i ett) ligger nu ett valnötsmönstrat...
Svar
15
· Visningar
5 529
Senast: tinissen
·
Hemmet I somras kom ett duvpar pa att var balkong var en bra plats att bo pa. Under hösten byggde dom ett bo och tva ägg kläcktes, tyvärr...
Svar
6
· Visningar
6 466
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Vi bor i ett 300 år gammal hus, med allt vad det innebär. Huset är ca 180 kvm stort men med lite konstig planlösning. Vi hyr det här...
Svar
12
· Visningar
1 222
Senast: Sar
·
Hemmet Jag och älsklingen har ju köpt en nyproducerad lägenhet och det har varit en spännande process att välja golv, kök och badrum och 75...
2
Svar
21
· Visningar
3 194
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Hjälp! Min tvättmaksin har packat ihop totalt! Någon som har koll på var i GBG med omnejd jag kan hitta en billig (ny) tvättmaskin?
Svar
4
· Visningar
1 044
Senast: hallonsaft
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka