Tapet i klara metallicfärger

Sv: Tapet i klara metallicfärger

det må så va att jag tryckt på snabbsvar på fel person, faktum kvarstår att det var någon som skrev att midlec är en tillverkare, vilket är felaktigt.

du menar inte midbec då? Midlec har jag aldrig hört talas om

det må så va att jag tryckt på snabbsvar på fel person, faktum kvarstår att det var någon som skrev att midlec är en tillverkare, vilket är felaktigt.

Du har tydligen andra inlägg i den här tråden än vad jag har. Jag hittar inte ordet tillverkare någonstans mer än i just dina inlägg. Företaget som har nämnts av mig och andra i tråden heter Midbec. Inte Miblec eller Midlec. Om du ska rätta andra är det en fördel om du kan hålla reda på vad som är vad.

Senast ändrad:

På Engelska tapetmagsinet i Gbg kan man hitta massor med inspiration och galna tapeter :)

Dom har en hemsida också som jag spanade in när jag skulle göra om hemma!

Tack :) Jag var nere och beställde mina rosarandiga idag. Får hoppas jag inte ångrar mig :D

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 091
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 587
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 668
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3