Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det någon som har lagt in sådant golv som ligger under 100 kr per kvadrat? Är det bara skit som många säger eller kan det duga till...
Svar
11
· Visningar
2 974
Senast: Ramona
·
Hemmet Vill ha tag i prydnadskuddar till min säng men vet inte riktigt vilken färg jag ska ha på dem. Tre väggar är vita och en är fondvägg...
Svar
4
· Visningar
860
Senast: Mirre
·
Z
Hemmet Jag köpte en färdigkokt och griljerad julskinka till jul,la på ny griljering och in i ugn på nytt till julafton,, nu undrar jag hur...
Svar
3
· Visningar
22 155
Senast: Brandgul
·
Hemmet Hej. jag var hos en bekants bekant och lagade mat förra veckan. då hade hon en slickepott som hade en svart gummiskrapa och ett...
Svar
18
· Visningar
2 289
Senast: susekl
·
Hemmet Då är det nästa sak som tjorvar *suck* Men min toalett läcker, inte så att det blir en pöl på golvet men det läcker lite från själva...
Svar
3
· Visningar
3 031
S
Hemmet Så här ser väggen bakom min TV ut: Till vänster är väggen alltså ca 15 cm bakom väggen till höger. Jag hade velat sätta...
Svar
2
· Visningar
1 470
Senast: Saril
·
Hemmet Det ploppar upp sådana här trådar lite då och då. Men nu är det dags för en ny! Så jag var på kupan för att se efter nått fynd...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 701
Senast: yew98fq
·
Hemmet Behöver inspiration och så är det kul att se hur andra har det! Så släng in bilder på era sängar/sängstommar! Hade gärna bjudit på en...
Svar
13
· Visningar
9 352
Hemmet Visst värmer man kokt julkorv i kastrull med kokande vatten, med plasten på? Rent spontant känns kokt plast som hälsovådlig, men jag har...
Svar
1
· Visningar
5 869
Hemmet har bott innackorderad nu i ett halvår och tröttnat ganska rejält på det:eek:, så min fråga är om någon här inne på buke har tips för...
Svar
8
· Visningar
1 507
Senast: tomten
·
Hemmet Jag har putsat fönstrena, dammsugit som en tok, moppat överallt, bonat vardagsrumsgolvet, dammat, pyntat gran och katträd, tänt sista...
Svar
3
· Visningar
821
Senast: millus
·
Hemmet Jag fick en äldre taklampa av min mormor när hon sålde sitt hus i somras och nu funderar jag på om jag kan ha den som hallampa i min nya...
Svar
3
· Visningar
911
Senast: aiquen
·
Hemmet Vi håller på att planera lite smått för en budget-renovering av vårt tv-rum, vi kommer byta takskivor till panelskivor och lägga nytt...
Svar
7
· Visningar
1 434
Senast: mimmipigg
·
Hemmet Dags att införskaffa en ny matta till vardagsrummet, och dess färg ska även bli rummets accentfärg och vara på kuddar i soffan, nån...
Svar
16
· Visningar
1 402
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Hamnade i en diskussion med min finska man om traditioner. I hans finska hem gjordes det aldrig pepparkakshus, men i mitt svenska hem...
Svar
2
· Visningar
1 642
Senast: Minett
·
Hemmet Varför måste degen vila minst ett dygn i kylskåp? Och varför måste degen vara i rumstemperatur minst en timme före baket? Misslyckas...
Svar
5
· Visningar
9 046
Senast: Minett
·
Hemmet Ja, hur lägger ni upp det? Jag har problemet att jag jobbar och att den lediga tiden inte alltid räcker till. Lite tid finns ju givetvis...
Svar
12
· Visningar
3 743
Senast: Mammas
·
Hemmet Jag behöver er hjälp! I år kommer vi ha ett litet julfirande här hemma i vårt nya hus. Det 'r första gången vi har julen hemma hos...
Svar
3
· Visningar
1 814
Senast: Youmeoh
·
Hemmet Jag ligger redan sömnlös och oroar mig för julen. Vi ska ha gäster som stannar i flera dagar och det är mycket som ska ordnas innan. Nu...
Svar
5
· Visningar
2 516
Senast: imrahil
·
Hemmet Jag är lite bekväm av mig och vill gärna ha ytterhästkläderna inne. Jackor, skor, stövlar osv plus andra arbetskläder som både kan lukta...
2
Svar
21
· Visningar
3 779
Senast: angelaL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar