Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Om man ska anlita någon att tapetsera om en hel lägenhet på 39 m2 hur mycket kan man räkna med att det kostar om man köper tapeterna själv?
Svar
5
· Visningar
5 420
Senast: Lazy Lady
·
Hemmet Någon Bukare som har en uppfattning? Mitt proppskåp sitter extremt krångligt till, längst upp under taket i klädkammaren och nu börjar...
Svar
8
· Visningar
16 161
Senast: lahsd
·
Hemmet ...med fönstret öppet givetvis. Men det behövde jag göra i Lördags, och kommer antagligen behöva igen, med risk för att nyckeln inte...
Svar
16
· Visningar
1 983
Hemmet Upptäckte i dag ett avtryck av en liten hand samt annat kladd på tapeten i tv-rummet... Vad kan man använda för att få bort det utan att...
Svar
1
· Visningar
856
Senast: majola
·
Hemmet För sådär ett år (kan va längre sen) sen såg jag ett riktigt snyggt bord, typ matgrupp, på rowico men köpte det inte då. Nu har jag fått...
Svar
3
· Visningar
3 280
Senast: krullidutt
·
Hemmet Min kompis flyttade för några månader sedan till en lägenhet och den var inte besiktad innan hon flyttade dit. När hon för några...
Svar
5
· Visningar
1 481
Senast: astronaut
·
Hemmet Vi slipar just nu ett furugolv och meningen är att det ska såpas istället för att lackas. Någon som har bra tips på hur man gör? Har...
Svar
11
· Visningar
10 287
Senast: Andorra
·
Hemmet Vars hittar man en skohylla som är max 45cm bred och har minst 2 våningar? Letar och letar men hittar ingenting till min minimala hall...
Svar
3
· Visningar
3 545
Senast: jemeni
·
Hemmet Vi har såna där garderober som man går in i längs med ytterväggar/tak i vårt sovrum och vi har pratat om att ta bort de väggarna för att...
Svar
18
· Visningar
4 876
Senast: tomten
·
Hemmet Ja, alltså ett motiv eller någon slags bild;) Skulle vilja måla nånting på en liten del av väggen i min hall, skulle tro att...
Svar
6
· Visningar
6 378
Senast: Waern
·
Hemmet Ja konstig rubrik kanske! Men kokerskan i köket på förskolan där jag jobbar gjorde frallor på all havregrynsgröt som blev över efter...
Svar
3
· Visningar
3 533
Senast: Armani__
·
Hemmet dagens projekt. borde ta o bona mina golv,men före de så skall de ju vara riktigt rena, för bästa resultat. brukar alltid knäskura...
Svar
3
· Visningar
2 506
Senast: movi
·
Hemmet Är det någon som provat sån där renoveringstapet istf att bredspackla?
Svar
17
· Visningar
20 943
Senast: Skumbananen
·
J
Hemmet Måste fråga, med risk för att verka lite smått puckad, hur jag ska bete mig för att använda både längd och kappa i ett fönster? Som på...
Svar
4
· Visningar
1 349
Senast: Springer
·
Hemmet Jag ahr ett recept på rågbröd som jag brukade göra ofta för några år sedan, men det var längesedan nu pga tidsbrist. Därför minns jag...
Svar
6
· Visningar
1 303
Hemmet Vårat tv-rum är stort, rektangulärt till formen. Är less på det dåliga ljus nuvarande lampor ger - behöver en taklampa som lyser upp...
Svar
10
· Visningar
7 507
Senast: EmelieR
·
Hemmet Tänkte skapa en tråd där vi får visa upp våra vackra kakelugnar som förgyller våra hem.:) Själv har jag precis flyttat till en...
2
Svar
22
· Visningar
2 453
Senast: Andorra
·
Hemmet Hallen är fyrkantig, liten och trång. Hur kan man få den att se ut som att den är större? Riva väggar och så ska vi inte, även om det är...
Svar
5
· Visningar
5 002
Senast: ChristinA
·
Hemmet Jag är på jakt, med ljus och lykta, efter ett badrumsskåp att förvara allehanda saker i såsom parfymer, hudkrämer, hårborstar, etc. i...
Svar
3
· Visningar
1 203
Senast: Roxer
·
Hemmet En kompis till mig går i husköpstankar. Huset hon gillar/ älskar för dess planlösning är ett Myrsjöhus ifrån 1967. Det är ett dödsbo...
2
Svar
31
· Visningar
3 401
Senast: Fanzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar