Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Vad kan jag göra med min nya lägenhet? Sugen på att måla köksluckorna röda dock. Ska bara flörta med hyresvärlden och se om han inte...
Svar
3
· Visningar
1 066
Senast: YaHilweh
·
Hemmet Alltså, fasaden på huset mot parkeringen till sas, är ful! (Betonghus med, så den sidan är verkligen ful) VAD kan man göra? Det går inte...
Svar
8
· Visningar
1 425
Senast: mimmipigg
·
Hemmet INTE jag som söker! ...men bekanten vill ha till sitt kafé. Hon har fina tallrikar som hon vill ha upp på väggen och letar...
Svar
7
· Visningar
8 012
Senast: tanten
·
Hemmet När jag dammsög nyss så råkade två små silverfiskar slinka med och då undrar jag nu, dör de i dammsugaren eller kommer de att leva...
Svar
16
· Visningar
15 000
Senast: _Amazing_
·
Hemmet Jag ska flytta :bump::bump: ÄNTLIGEN säger jag bara. Flyttade till mitt nuvarande boende som en akut/temporär lösning då det var det...
2
Svar
22
· Visningar
2 366
Senast: Andorra
·
Hemmet Ja, vad har ni fixat och pysslat med hemma? Kan vara en gammal möbel som med hjälp av renovering fått nytt liv, en lampa som bytt skärm...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 929
Senast: Winni
·
Hemmet Hej! Har stopp i mitt gamla skruttiga badkarsavlopp. Ett sånt där från 40-talet med öppen golvbrunn med ett galler över. Rensar den...
Svar
4
· Visningar
7 214
Senast: hallonsaft
·
Hemmet Jag och sambon funderar på att köpa hus men vet inte om vi kommer ha råd pga osäkerheten med sambons jobb. Han är tillsvidareanställd...
2
Svar
20
· Visningar
2 800
Senast: Agel Enterprises
·
M
Hemmet Jag har bott här en månad och håller på att inreda. Detta är en hyresrätt så tips på tapeter osv behövs inte (inte värt det). Detta...
Svar
2
· Visningar
1 084
Senast: Midi
·
Hemmet Har letat som en galning efter med medföljande häftet - tills jag insåg att det nog hörde till den gamla maskinen och att jag nog inte...
Svar
9
· Visningar
5 673
Senast: Rie
·
Hemmet Är på semester utomlands och har lägenhet med gasspis. Jag tycker den är alldeles underbar att laga mat på! Och jag känner mig som en...
Svar
11
· Visningar
12 497
Senast: tomten
·
Hemmet Jag är skitless på de vita och beiga hem man ser till leda i alla magasin och inredningsbloggar. Gråskala ger mig tvångsgäspningar och...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
16 991
Senast: angelaL
·
Hemmet Jag skulle vilja göra en "våningstårta" till 6 åringen som fyller. Tänkte baka egen sockerkaksbotten och funderar nu på var i hela...
Svar
4
· Visningar
2 153
Senast: Kakis
·
Hemmet Vi har ett rum i källaren som i nuläget är oinrett men som vi vill göra till ett gästrum och så småningom ska det bli sovrum till...
Svar
8
· Visningar
21 889
Senast: Fanzia
·
Hemmet Jo det var såhär att jag och min sambo köpte ett hus för ungefär 3 år sen. Huset är förmodligen från slutet av 1800-talet men det kan...
Svar
8
· Visningar
1 457
Senast: majjijann
·
S
Hemmet Vi har kollat propparna, har bytt glödlampor och bytt själva lampan också, skulle ändå köpa nya. Ändå har vi inget ljus i hallen. Har...
Svar
2
· Visningar
718
Senast: susekl
·
Hemmet Var hittar man "gammeldags" tapeter?
Svar
4
· Visningar
1 024
Senast: majjijann
·
Hemmet visste inte vilket prefix jag skulle ta tyvärr... iaf, om kanske 1½ timme kommer min farmor och farfar på besök, och det är tänkt att...
Svar
3
· Visningar
1 227
Senast: mizzmaria
·
Hemmet Jag skulle vilja ha en rätt stor whiteboard, men de blir fasligt dyra och är ärligt talat inte så väldigt snygga heller. Har...
Svar
16
· Visningar
5 737
Senast: MaRomer
·
Hemmet Behöver lite inspiration Vårt sovrum har gula/ljust guldiga tapeter och hittills har jag fegat och inte vågat inreda med andra färger...
Svar
3
· Visningar
1 083
Senast: horsefriend
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2