Fixar-tråden

Sv: Fixar-tråden

Men du, vad bra det blev! Nu blir jag inspirerad!:idea:

Åh, tack!! :o

På tal om att bli inspirerad så blir även jag det av alla dina saker och allt ni gör i ert hem! Har lagt till din blogg under mina favoritbloggar på min blogg =)

Senast ändrad:

Här kommer bilder på möblerna jag gjort iordning till sonens rum. Stolarna är köpta på loppis för 15 kr och bordet är hemmaygge!
wmobler-150x150.jpg

vet inte om det syns, men stolarna är ljusgula med igelkottar och myror på!

Vad gulligt!!

Jag och sambon har förresten jobbat på ganska bra här i vår hall sen sist jag uppdaterade i denna tråden.

Från att ha varit två sunkiga garderober som vi endast använde till att kasta in saker i.
Hall-renovering+002.jpg

Till att rivas ner
Hall-renovering+002.jpg

Till att bli en dator-hörna!
Den är dock inte helt färdig på bilden, som ni ser. Där är ganska tomt i den =)
IMG_3012.JPG

-kl-
Mitt senaste projekt:
Målade om vår hallmöbel (som vi fick av Hunkens brorsa, som fick den av en kompis, som fick den av sin mamma, som köpte den på loppis. Typ. Den är rätt gammal.), bytte knoppar och tapetserade lådorna.

dsc_0002_x_web_48048705.jpg

dsc_0014_x-web_48047748.jpg

dsc_0016_x_web_48048092.jpg

Gud vad snyggt! Knopparna var hur fina som helst!
Sen sist har jag hunnit göra bland annat en sänggavel.. får väl fota och lägga upp,

Här var mitt projekt som jag startade före jul :crazy: men tog inte tag i det förrän efter.

I alla fall, hade tänkt mig köpa ett nytt vitrinskåp tills jag såg priserna på de jag tyckte var snygga. Så jag köpte färg och målade om den jag hade i stället.

30462891.jpg

30462894.jpg

30462892.jpg

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 510
Senast: Mia_R
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 548
Senast: Exile
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Sedan jag började att "dela tankar" här i en dagbokstråd, har jag sett flera fördelar med att göra just det. Det är ett väldigt nyttigt...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
22 632
Senast: MML
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 096
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar