TeamLundVers renoveringstråd

Sv: TeamLundVers renoveringstråd

Blir ju hur fint som helst.
Härliga fönsternischer (eller vad det heter) nästan synd att dölja dom med gardiner.

Vi håller på och byta kök. Hela huset uppochnervänt för det här. Drog med sig mycket mer än vad jag hade trott. Är van att tugga sågspån till frukost nu.:p

Tack :laugh:

antar att du menar fönstren i sovrummet? jag tycker också att de är fina, det intressanta är dock att alla fönster inte har den rundningen. De 2 ute i hallen är 2 helt vanliga, om än låga fönster :p

På de vanliga fönstren kommer det troligtvis bli kappor (för att höja dem) och på de andra kommer jag nog göra ngt liknande det jag gjort i sovrummet. Tycker det känns så naket när det inte finns något alls där.

Har du bilder på köket? :bump:

Sv: TeamLundVers renoveringstråd

Jag dokumenterar med kameran under tiden. Än så kan man inte gissa att det ska bli ett kök men....nästa vecka så ska det hända grejer.:)

Liknande trådar

Hemmet Jag står inför universums lyxproblem vad gäller boende... Jag kommer att ha alldeles för mycket plats. Jag och min pojkvän (blivande...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 388
Senast: Magiana
·
Äldre Det har varit en ganska lång process hit och dit men nu börjar det närma sig att mina sambo ska köpa/köpa in sig på familjegården där vi...
3 4 5
Svar
98
· Visningar
9 146
Senast: MiniLi
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar