Vad skulle du göra om du hade ett helt rum att göra vad du vill med?

Jag har också nämnda lyxproblem då jag är singelboende med 4 rum och kök. Ett rum är sovrum och ett är kontor (jobbar hemifrån). Jag gör även min yoga på kontoret i dagsläget men flyttar det kanske till det lediga rummet på övre plan. Vardagsrummet använder jag knappt. Det är mest ett genomgångsrum till uterummet. Luftvärmepumpen i det rummet stör mig. Den låter och gör det dragigt, så jag vet inte ens vad jag skulle vilja ha rummet till. Sen har jag ett till rum på övervåningen. I dagsläget har jag i princip bara ett par garderober där och en gästsäng. Jag funderar på att fixa en fotostudio där, liksom en syhörna. Än så länge har jag ju bara bott här i knappt 3 månader och antalet rum råkade blir lite fler än jag tänkt från början. Och vad gäller inredning så är jag långt ifrån klar. Tur att det vimlar av loppisar i grannskapet.

Just ja, det finns faktiskt ett rum till, nämligen i friggeboden. Det används inte i så stor utsträckning i dagsläget. Men det finns i alla fall gott om plats för övernattande gäster, både i huset och i friggeboden.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
1 383
Senast: Habina
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 708
Senast: Calmiche
·
Hemmet Vi bor i ett enplanshus på ca 145 kmv och är i valet och kvalet om vi ska göra vissa förändringar. Varken jag eller min sambo är...
2 3
Svar
53
· Visningar
4 551
Senast: Jerseyite
·
Småbarn Renoverar alla människor ett eget rum till barnet? Jag tänker, barnet är väl inte knappt ens i rummet överhuvudtaget? Jag tänker att det...
2
Svar
38
· Visningar
2 914
Senast: Bubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar